פרסום ראשון: נתניהו דורש שמסוק משטרתי ישרת אותו בנסיעותיו

בכירים במשרד ראש הממשלה מעוניינים שהמסוק, שנועד לצרכים מבצעיים של הימ"מ והיחידות המיוחדות, יטיס את נתניהו ליעדיו השונים - כדי שלא יהיה תלוי בצה"ל. בשנה האחרונה המשטרה כבר הטיסה את נתניהו במסוק מספר פעמים, בין היתר כדי לחלוף על פני מפגינים בנתב"ג

זמן צפייה: 01:37

ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירים במשרד רה"מ דורשים שמסוק משטרתי המשמש לפעילויות מבצעיות, ישרת את נתניהו בנסיעותיו ויטיס אותו ליעדים השונים. לפי נימוקיהם של הבכירים במשרד, הם לא מעוניינים שנתניהו יהיה תלוי בצה"ל, ורוצים להפוך את הנסיעה במסוק לקבועה, לאחר שהמשטרה כבר הטיסה את רה"מ מספר פעמים בשנה החולפת, בין היתר כשהיה צריך לחלוף על פני מפגינים שחסמו את נתב"ג.

כעת המטרה של המשטרה היא לקנות מספר מסוקים שכאלה, שיכולים לשמש בזמן טיפול בשריפות ושינוע שוטרים לתקיפה מהאוויר, לטווח הארוך, אך לנסות ולהשיג מסוק שהוזמן על ידי מדינה אחרת, למשל אוסטרליה, בטווח המיידי.

מסוק בו המריא נתניהו לנתב"ג
מסוק בו המריא נתניהו לנתב"ג

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "הידיעה שקרית לחלוטין וחסרת בסיס", אך הוסיפו כי "כשם שמסוקי חיל האוויר משמשים מעת לעת את ראש הממשלה ונשיא המדינה, גם מסוקים אלו, יוכלו לשמש למטרה זו בעלות נמוכה יותר ממסוקי היסעור, שבדרך כלל מטיסים את ראש הממשלה".