מאושפז 3 ימים: ח"כ גואטה התמוטט בטיול בפראג

מזכ"ל ש"ס שטייל עם רעייתו מאושפז כבר שלושה ימים בבירה הצ'כית. בני משפחתו ומקורביו פועלים על מנת להעבירו להמשף טיפול בישראל

מזכ"ל ש"ס, חבר הכנסת יגאל גואטה מאושפז כבר שלושה ימים בפראג, לאחר שהתמוטט במהלך טיול עם רעייתו. בני משפחתו ומקורביו פועלים על מנת להטיסו ארצה להמשך טיפול רפואי.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

גואטה חש ביום שני ברע במהלך הליכה ברחובות בירת צ'כיה ואושפז בבית חולים מקומי. לאחר מספר ימים גואטה הועבר לבית חולים אחר לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים. החל מהבוקר פועלים בני משפחתו ומקורביו להטיסו ארצה להמשך טיפול רפואי. ממשרד החוץ נמסר כי האירוע מוכר ומטופל. הקונסולית בפראג ביקרה אותו והשגריר שוחח על כך עם שר הבריאות יעקב ליצמן.

יו"ר הכנסת אדלשטיין שוחח היום עם גילה, רעייתו של גואטה הנמצאת עמו בפראג, התעדכן במצבו של הח"כ ואמר לה כי רופא הכנסת וקצין הכנסת עומדים לרשותם ככל שיידרשו. "לבקשת אדלשטיין, מחלקת קשרי חוץ של הכנסת הייתה בקשר עם שגרירות ישראל בפראג שסייעה ועודנה מסייעת לח"כ גואטה ורעייתו", נמסר מלשכתו של אדלשטיין.

מחברת הביטוח של ח"כ גואטה, PassportCard, נמסר כי הם נמצאים בקשר רציף עם בית החולים, משרד החוץ ומשפחת גואטה בארץ ובצ'כיה. מקווים לשיפור במצבו הרפואי של ח"כ גואטה בכדי להביאו לארץ להמשך טיפול.