השר אליהו על תכתובות הוואטסאפ: "מספר שמסתובב במרכז המפלגה"

אחרי הסערה סביב חשיפת "הארץ" אודות העיתונאי משה גלזנר שמייעץ בשם בדוי לשר בן גביר, וחשיפת חדשות 13 שהציגה את תכתובות הוואטסאפ בהן הוא מפיץ מסרים לחברי הכנסת של עוצמה יהודית, שר המורשת עמיחי אליהו התראיין בתוכנית "חדשות היום" ואמר: "לא בטוח שמדובר בכלל באדם אמיתי"

זמן צפייה: 09:21

אחרי הסערה סביב חשיפת "הארץ" אודות העיתונאי החרדי משה גלזנר שמייעץ בשם הבדוי עופר כהן לשר איתמר בן גביר, וחשיפת חדשות 13 שהציגה את תכתובות הוואטסאפ בהן ניתן לראות את גלזנר מפיץ מסרים לחברי הכנסת של עוצמה יהודית, השר עמיחי אליהו התראיין היום (חמישי) בתוכנית "חדשות היום", ואמר כי "עופר כהן זה מספר טלפון שמסתובב אצל יועצים שונים של המפלגה עצמה, הוא יושב במרכז המפלגה ומשם אנחנו מקבלים את המסרים".

כשהתראיין הבוקר בגלי צה"ל סיפק השר אליהו גרסה מעט שונה, כאשר אמר כי עופר כהן הוא איננו גלזנר, אך בריאיון ל"חדשות היום" הוא אמר: "לא ישבתי מעולם עם עופר כהן, לא בטוח שמדובר בכלל באדם אמיתי. זה קוד של טלפון שמוציא מסרים. טוב מאוד שיש עבודה מקצועית של מסרים, מי הבן אדם? היום זה ככה, מחר זה מישהו אחר. עושים את זה בכל מפלגה".

"זה שם של מספר טלפון שמסתובב אצל אנשים שונים ויועצים, של המפלגה עצמה", הוסיף השר אליהו, "הוא יושב במרכז המפלגה ומעביר לנו את המסרים. אני חושב שלהיכנס לשטויות וזוטות של ג'וש (בריינר). אני לא ישבתי מעולם עם עפר כהן, לא בטוח שמדובר בכלל באדם אמיתי. אני חושב שהעיסוק בזה הוא פשוט שטותי, אתם רגילים לעסוק בפייק".

תכתובות הוואטסאפ של עוצמה יהודית
תכתובות הוואטסאפ של עוצמה יהודית | צילום: חדשות 13

השר אליהו נשאל האם עיתונאי פעיל מכתיב לו את המסרים, והשיב: "וודאי שיש לנו אנשים שעוזרים לנו ומתדרכים אותנו, אין מפלגה שאין מישהו שעוזר לה לחשוב. מחפשים את עצמה יהודית בשטויות - לכל מפלגה יש אנשים שעוזרים עם מסרים. מי הבן אדם? היום זה מישהו אחד, מחר זה מישהו אחר. זה לא מתחת לשולחן. יש טלפון של הדוברות, ככה עושים את זה, המסרים יוצאים משם. צריך להפסיק להתעסק בדברים בטלים".