אירוע חריג בדיון בוועדת החוקה: משתתף הקרין תכנים פורנוגרפיים דרך הזום

בעת הדיון על חוק הקורונה החדש הועלו תמונות פוגעניות ששיתף אחד המשתתפים. יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב הורה לעצור את הדיון בעקבות התקרית וכמו כן הוחלט שלא לאפשר יותר למשתתפי הזום לשתף מסך

זמן צפייה: 00:45

בעת דיון ועדת החוקה היום (ראשון) על חוק הקורונה החדש, אשר התנהל באמצעות שיחת זום, הוקרן על ידי אחד המשתתפים סרט פורנו. בעקבות התקרית, יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב הורה לעצור את הדיון, "תנתקו מיד את הזום ותסגרו את המקרן", קרא קריב. קצין הכנסת וגורמי המחשוב עודכנו באירוע ובעקבותיו הוחלט כי לא יתאפשר למשתתפי הזום לשתף מסך.

קריב הגיב על האירוע החריג ואמר :"המתנגדים למדיניות הממשלה קיבלו במה נרחבת מאוד במהלך הדיונים על חוק הקורונה החדש. חבל שבימים האחרונים הסלימו את מחאתם עד כדי הפצת תמונות פוגעניות במהלך הדיון האחרון; וזאת בהמשך למתקפת ספאם בניידים של חברות וחברי הוועדה".

עוד הוסיף יו"ר הוועדה כי "באותה נשימה אני מודה לחברי וחברות הוועדה - ובמיוחד לחברי האופוזיציה - שבירכו על עבודת הוועדה המאומצת והממושכת. חלקם אף הודיעו על תמיכה בחוק, בעקבות ההודעות האלימות שקיבלו".

כזכור, תקרית דומה קרתה בדיון ועדת החוקה כאשר מנהלת שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ספגה קללות מאחד המשתמשים בזמן שדיברה.