כחלון: "רק בודדים יכולים לקנות דירות"

אחרי שנתניהו קרא לצעירים "לקנות דירות כמו שאמרתי לפני כמה שנים", כחלון עוקץ בחזרה: "גם אני רוצה שיקנו דירות אבל במחירים סבירים"

צפו בדברי שר האוצר

מחירי הדירות מזנקים, ובממשלה מתווכחים: ראש הממשלה נתניהו עורר אתמול סערה קלה, כאשר אמר לתושבי הגליל לקנות דירות - ואף העיר כי המליץ על כך כבר לפני מספר שנים. שר האוצר כחלון הגיב היום (שלישי) לקריאתו של ראש הממשלה לתושבי הצפון ואמר: "כשיש דירות במחירים גבוהים רק בודדים יכולים לקנות".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

כחלון נאם בכנס בירושלים ועקץ את נתניהו: "ראש הממשלה אמר לקנות דירות וזה בסדר, אני מאחל לכל אחד מכם שיהיו שתי דירות, למה לא קניתם?"

"אני אומר לכם: גם אני רוצה שיקנו דירות אבל במחירים סבירים, ולכן אנו פועלים להוריד את המחירים כדי שאנשים יקנו דירות", הוסיף השר, "אני רוצה שלא רק בודדים יקנו, אלא שכולם יקנו".

קרא לקנות דירות. נתניהו
קרא לקנות דירות. נתניהו | צילום: Alex Kolomoisky פלאש 90

כחלון אמר את הדברים בטקס קליטתם של עשרות עובדי מוקדי הקליטה ליוצאי אתיופיה להעסקה ישירה ברשויות המקומיות: בטקס השתתפו גם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל. "בפעולות שלנו אנחנו לא עושים טובה לאף אחד, רק מתקנים עוול שנעשה לעובדים במשך שנים", הבהיר כחלון בטקס, "בכל פעם שאנחנו מגיעים למעמד קליטת עובדי קבלן זה יום שמח ועצוב. שמח כי העובדים נקלטים והצדק נעשה ועצוב שהיינו צריכים להגיע למצב הזה".

אתמול נאם ראש הממשלה נתניהו במהלך טקס להצגת התכנית לפיתוח הגליל, שנערך במעלות והפציר באנשי הצפון לקנות דירות. "שאלת המסמר שלפיה אתה יודע האם המקום נמצא בעלייה היא מחיר הדירות", אמר נתניהו. "כמו שאמרתי לפני כמה שנים לתושבי הדרום, אני אומר לכל תושבי הצפון הצעירים - תקנו דירות, תשקיעו בגליל".