אחרי פרישת מאיר שטרית: דן מרידור ימונה לחבר בוועדה לבחירת היועמ"ש

סגן רה"מ סער הודיע כי יביא לאישור הממשלה את מינויו של שר המשפטים לשעבר דן מרידור לוועדת האיתור. כזכור, השר לשעבר שטרית הסיר את מועמדותו לאחר הביקורת עקב חתימת הסכם "דמי שתיקה"

השר דן מרידור
השר דן מרידור | צילום: רויטרס

שר המשפטים גדעון סער הודיע הערב כי יביא לאישור בישיבת הממשלה הקרובה את מינויו של שר המשפטים לשעבר דן מרידור כחבר הועדה המקצועית-ציבורית לבחינת המועמדים למשרת היועץ המשפטי לממשלה. זאת, כשבוע לאחר פרישתו של השר לשעבר מאיר שטרית.

כזכור, השר לשעבר שטרית הודיע בשבוע שעבר לשר סער כי הוא פורש מהוועדה לאיתור היועץ המשפטי לממשלה, זאת כשבועיים לאחר שסער הביא את מינויו לאישור הממשלה. כזכור, השר לשעבר שטרית חתם ב-2014 על הסכם עם עוזרת ביתו שאיימה לתבוע על פגיעה בזכויותיה והטרדה מינית.

מאיר שטרית, גדעון סער
מאיר שטרית וגדעון סער | צילום: יובל יוסף

במכתב ששלח לשר המשפטים, כתב שטרית כי "המתקפות הפרועות עלי וגם עליך שלא פסקו גם אחרי החלטת הממשלה העלו אצלי הרהורים נוגים וצער. נדהמתי מההשתלחות הבוטה בי תוך הסתמכות על עלילה שקרית ותוך שימוש של שקרים ממש כדי להגביר את המתקפות. דמי אינו הפקר".

כזכור, שטרית חתם בעבר על הסכם "דמי שתיקה" עם עוזרת שהועסקה בביתו ופוטרה לאחר שהיא איימה לתבוע בגין פגיעה בזכויותיה ובגין הטרדה מינית - הסכם שנחשף ע"י פרשננו ברוך קרא בשנת 2014.