שר מעוצמה יהודית: "בכירים במערכות הביטחון פועלים במתכונת 'מרד'"

שר המורשת עמיחי אליהו הסביר בחשבון הטוויטר שלו מדוע הסכמי אוסלו מקשים על הממשלה לממש את מדיניות הימין, וטען כי יש במערכת הבטחון מי שמנסה להביא למרד, "מה שאף אחד לא העלה בדעתו". עוד הוא הוסיף: "את זה אנחנו לא יכולים לשנות ביום אחד וגם לא בשלושה חודשים"

שר המורשת עמיחי אליהו
שר המורשת עמיחי אליהו | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר המורשת מטעם עוצמה יהודית עמיחי אליהו הגיב היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי "יש במדינה בכירים במערכת הביטחון שפועלים במתכונת 'מרד', מה שאף אחד לא העלה בדעתו". את הציוץ כתב בתגובה משתמשת אחרת, שטענה שהממשלה הנוכחית לא תשנה כלום.

תחילה כתב אליהו כי "בני גילי ודאי זוכרים את הסכמי אוסלו שהוכתבו למדינת ישראל בידי קומץ אנשים שלא קיבלו את המנדט מהציבור". לאחר מכן הוסיף: "הם המשיכו עם הקונספציה כשהם הדיחו מצה"ל את רוח הלחימה, תוך שהם מניחים לקרנות זרות להכשיר את הקצינים המצוינים שלנו, לתפיסות "השלום" בצלמם של הסכמי אוסלו".

אליהו המשיך לטעון כי כי במשך עשרות שנים הימין הישראלי לא מצליח לממש את המדיניות שלו: "30 שנה שאזרחי ישראל בוחרים בממשלת ימין ולא מקבלים את מה שהם רוצים, משום שהממשלה לא מסוגלת לבצע את המדיניות שלה - כפי שכולם רואים היום", ואז הוסיף: "את זה אנחנו לא יכולים לשנות ביום אחד וגם לא בשלושה חודשים". בציוץ נוסף כתב: "אני מאמין שאנחנו צריכים לשפר עמדות ולהסתער שוב. כמובן שאם יש מקום לתקן אנחנו חייבים לתקן. אסור למדינה הזו להיות בשבי של קציני אוסלו".

"יודעת ראשונה" השיבה: "אני זועמת על מה שאתה כותב כאן כי בעצם אתה אומר לנו, גם ממשלה עם בן גביר וסמוטריץ' לא תשנה כלום, אז בחייאת למה הבטחתם כל כך הרבה הבטחות?". או אז השיב השר: "אנחנו מבטיחים גם עכשיו. רק שהניתוח מורכב".