פרסום ראשון: אביר קארה עוזב את "הרוח הציונית" של שקד

סגן השר הודיע כי הוא עוזב את מפלגתה של שרת הפנים - לאחר שסירבה לדרישתו להיות במקום ה-4. "התברר לי כי במבנה החדש של המפלגה, לא יהיה מקום לערכים ולמדיניות הכלכלית שאני מאמין בהם", אמר קארה. שקד: "מאחלת לו הצלחה"

זמן צפייה: 00:31

פרסום ראשון: סגן השר אביר קארה עוזב את מפלגת "הרוח הציונית" של איילת שקד. כך נודע היום (שישי) לחדשות 13. "לפני שעה קלה הודעתי ליושבת ראש רשימת 'הרוח הציונית' על פרישתי ממפלגת ימינה. בפגישה שקיימתי השבוע עם השרה שקד התברר לי כי במבנה החדש של המפלגה, לא יהיה מקום לערכים ולמדיניות הכלכלית שאני מאמין בהם. אני פורש מהמפלגה אך לא מהרצון לתרום ולשנות. בימים הקרובים אודיע על המשך דרכי הפוליטית", כתב קארה הבוקר.

"החלטה זו לא היתה שלי בלבד. בימים האחרונים, רבים מהאנשים שעשו איתי את הדרך, פנו אלי בדרישה ברורה תוך אמירה שאין להם כוונה להמשיך ולתמוך במפלגה שמעדיפה שחקני רכש שאינם אנשי שוק חופשי, תחרותי ויעיל, על פני מי שזחלו בשוחות וייצגו את האזרח הלא מקומבן ולא מוגן", הוסיף קארה.

"לא נולדתי פוליטיקאי. הגעתי לפוליטיקה מהשטח, איתי מאות אלפי ישראלים עובדים ויצרניים - עצמאים ושכירים כאחד, אנשים שרוצים כאן מדינה שאפשר יהיה לחיות בה בכבוד ולקיים בה משק פתוח וחופשי המאפשר שגשוג וצמיחה ליזמים, ולבעלי העסקים, ולכל אזרחי ישראל. בפגישה שקיימתי השבוע עם השרה שקד התברר לי כי במבנה החדש של המפלגה, לא יהיה מקום לערכים ולמדיניות הכלכלית שאני מאמין בהם", הוסיף.

איילת שקד באולפן
איילת שקד באולפן חדשות 13

יו"ר הרוח הציונית, איילת שקד, הודיעה לאביר קארה שהוא לא יהיה חלק מרשימת הרוח הציונית בכנסת ה-25 בעקבות דרישתו להיות מספר 4 ברשימה. שקד אמרה: "אביר קארה פעל למען עצמאים ולמען הסרת רגולציה בשנה האחרונה והביא הישגים חשובים. הרוח הציונית תמשיך להוביל את דגל השוק החופשי ולהילחם בחסמים וביוקר המחיה. מאחלת לאביר הצלחה בכל אשר ילך".