ניסנקורן מתלבט: ראשות "העבודה", חבירה ללפיד - או לחולדאי

טרם ברור מה יעלה בגורל כחול לבן בבחירות הקרובות. בסביבת גנץ אומרים שהוא ימשיך להוביל את המפלגה, אך במקביל גורמים בה פנו לאשכנזי בבקשה שייקח את ההובלה. שר המשפטים, ככל הנראה, יעזוב

זמן צפייה: 00:56

השבוע פוזרה הכנסת והוכרע כי ישראל תלך לבחירות במארס 2021 - אך טרם ברור באיזה הרכב תגיע כחול לבן לבחירות הללו, ואף מי יעמוד בראשה.

שר המשפטים אבי ניסנקורן, ככל הנראה, לא יישאר בכחול לבן. הוא מתלבט כעת בין האפשרות לכהן כראש מפלגת העבודה, חבריה ליאיר לפיד ב"יש עתיד", או לראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

בסביבת גנץ אומרים שהוא ימשיך להוביל כחול לבן, אך במקביל גורמים בכחול לבן פנו לגבי אשכנזי בבקשה שיוביל את המפלגה. עם זאת, אשכנזי לא ילך נגד גנץ כל עוד הוא ימשיך להוביל.

בני גנץ, גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן
בני גנץ, גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן | צילום: חדשות 13

בתוך כך, עורכת "גלובס" נעמה סיקולר פרסמה הערב ב"שישי" עם אילה חסון כי גנץ הודיע למקורביו שהוא לוקח כמה "ימי חשיבה" לאור האירועים האחרונים. גורמים בכירים בכחול לבן טוענים שהוא הגיע לסוף דרכו הפוליטית, ומה שמשאיר אותו כרגע במשחק הם כמה מקורבים שמנסים לשכנע אותו שהוא יכול לעשות "קאמבק" פוליטי. במקביל מתקיימים ניסיונות גישור בינו ובין ניסנקורן, אבל הסיכויים לכך, כאמור, נראים כרגע קלושים.