הברקס של ביטן: ועדת הכספים של הליכוד סירבה לבקשת נתניהו

12 ימים נותרו לבחירות, ובישורת האחרונה שופכות המפלגות כסף רב, אך ועדת הכספים של הליכוד בראשות דוד ביטן, אשר בינו לבין נתניהו שוררת מתיחות גדולה מאז הפריימריז, סירבה לבקשתו של היו"ר לתוספת של כ-4 מיליון שקלים לתקציב הקמפיין. אחרי לא מעט ויכוחים וחיכוכים - אושר סכום קטן בהרבה

זמן צפייה: 01:08

12 ימים נותרו לבחירות, ובישורת האחרונה שופכות המפלגות כסף רב, אך הערב (חמישי) חשפנו במהדורה המרכזית את תוספת התקציב שביקש יו"ר הליכוד בנימין נתניהו - אך ועדת הכספים של המפלגה בראשות דוד ביטן, אשר בינו לבין נתניהו שוררת מתיחות גדולה מאז הפריימריז, סירבה לבקשה.

נתניהו הגיע לאחרונה לוועדת הכספים של הליכוד, וביקש תוספת תקציב עבור קמפיין הבחירות, ולפי גורמים בליכוד מדובר בתוספת של כ-4 מיליון שקלים. במסגרת תפקידו ואחריותו, ביקש ביטן לוודא שלא מדובר בהוצאות שיכניסו את הליכוד לבור כלכלי מיותר אחרי הבחירות, על חשבון הקופה הציבורית.

דוד ביטן
ח''כ דוד ביטן | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בוועדה גם דנו בשאלה לפי כמה מנדטים צריך לחשב את הסכום שהליכוד יקבל, האם מדובר ב-30 מנדטים לפי הערכה שמרנית או ב-32 לפי הערכה אופטימית יותר שנתניהו בוודאי מייחל לה, ובסופו של דבר, אחרי לא מעט ויכוחים וחיכוכים, אושר סכום קטן בהרבה - למורת רוחו של יו"ר המפלגה.