ביסמוט: "אהוד ברק אשם במצב והוא לא פחות מסוכן מנסראללה"

חבר הכנסת מהליכוד דיבר באירוע "שבת תרבות" במשען רמת אביב ותקף את ראש הממשלה לשעבר: "אני אצא פה באני מאשים נחרץ - אני מאשים אדם אחד במדינה שהביא אותנו למצב הזה"

זמן צפייה: 01:32

חבר הכנסת בועז ביסמוט (הליכוד) דיבר היום (שישי) באירוע "שבת תרבות" במשען רמת אביב ואמר: "אני אצא פה באני מאשים נחרץ. אני מאשים אדם אחד במדינה שהביא אותנו למצב הזה. אני אגיד היום משהו חמור: יש את חסן נסראללה, הוא לא פחות מסוכן ממנו - קוראים לו אהוד ברק".

בתחילת השבוע תקף גם השר דוד אמסלם את ברק, כאשר יצא במליאת הכנסת נגד נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק - והתייחס גם לראש הממשלה לשעבר: "אתם עובד למולך, יש לכם כאן בן אדם שמסית את כל מדינת ישראל, שלטעמי צריך לשבת בבית סוהר - קוראים לו אהרן ברק. גם אהוד ברק, הוא אדם יותר שטחי ולפי הבנתי יותר מושחת".

רה''מ לשעבר אהוד ברק בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב
רה''מ לשעבר אהוד ברק בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר ברק התראיין השבוע לחדשות 13, ואמר על ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הוא גרם נזק אדיר ליחסים עם ארצות הברית, לביטחון האישי והלאומי, לכלכלה הישראלית וללכידות של החברה".

"אנחנו רואים את השקיקה של כל שותפיו", הוסיף ברק," יש יותר מ-200 חוקים מוכנים ו-20 שכבר עברו כמה שלבי חקיקה. ברגע שבמדינה אין שום בלם לממשלה לעשות בפועל את מה שהיא רוצה - זה ההגדרה של סוף הדמוקרטיה. זה לא מוגזם ולא מוקדם".