קריאות אל גנץ באירוע של ח"כ חרדי: "לך לערבים, מחבל" • תיעוד

יו"ר כחול לבן, שהגיע לאירוע של יעקב אשר מיהדות התורה, הותקף מילולית ע"י נערים חרדים, ברקע האפשרות שיקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת. בתוך האולם, רקד גנץ עם מאות בחורי ישיבה

זמן צפייה: 00:51

הפלונטר הפוליטי: יו"ר כחול לבן בני גנץ הותקף מילולית אמש (ראשון) על ידי נערים חרדים בחתונת בנו של יו"ר סיעת יהדות התורה, יעקב אשר. הנוכחים במקום קראו לעברו "לך לערבים, מחבל", "לך לאחמד טיבי, לך לתומכי הטרור", והוסיפו "רק ביבי". זאת, על רקע האפשרות שיקים ממשלת מיעוט בתמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191111-1516' autoplay='0' credit='' desc='אביו של חכ יעקב אשר אל גנץ' kid='1_68uniblo' duration='21'']

האירוע הזה מגיע לאחר שאתמול גם ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) הותקף מילולית באשקלון כשעוברי אורח קראו לעברו: "שמאלני מניאק, עוף מפה, תביא לנו ערבים לפה נכון?".

יו''ר כחול לבן בחתונת בנו של ח''כ חרדי
יו''ר כחול לבן בחתונת בנו של ח''כ חרדי

אתמול האשים ראש הממשלה בנימין נתניהו את ליברמן בשותפות עם הרשימה המשותפת ואמר בפתח ישיבת ממשלה כי "אני מקווה שזה לא כך, אבל נראה שליברמן מתואם לפרטי פרטים עם הרשימה המשותפת ועם כחול לבן". בתוך כך, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כתב בחשבון הטוויטר שלו שהוא פנה ללשכת רה"מ וליו"ר כחול לבן בני גנץ על מנת לתאם עמם פגישות.

במקביל נמסר מדוברות בית הנשיא כי "בהמשך למגעים הקואליציוניים בין סיעות הכנסת ולבקשת ליברמן, נקבעה הבוקר פגישה בין נשיא המדינה וליברמן שתתקיים בצהריי יום רביעי הקרוב".