בנט מיציע המבודדים לאופוזיציה: "איבדתם את זה לגמרי"

ראש הממשלה נאם מיציע המבודדים בדיון 40 החתימות בכנסת וביקר את האופוזיציה על סירובם להתקזז עמו: "הרי מה יקרה מחר כשיהיו מבודדים מהליכוד? אנחנו נמשיך להיות המבוגר האחראי". נתניהו: "שיפסיק להתבכיין"

זמן צפייה: 01:33

ראש הממשלה נאם הערב (שני) בדיון בכנסת - כאשר הוא ביציע המבודדים - ותקף את האופוזיציה על סירובם להתקזז עמו על אף העובדה שהוא צריך להימצא בבידוד. "אם מישהו היה צריך הוכחה שהאופוזיציה התנתקה מהמדינה, הוא קיבל אותה שוב היום. חברים, אתם איבדתם את זה לגמרי".

"זה שאתם מאלצים מבודדי אומיקרון להגיע לכנסת, כשאתם יודעים היטב שהווראינט הזה מחייב היערכות אחרת, שהוא מדבק מאוד - זה מעשה חסר אחריות", אמר ראש הממשלה בדיון 40 החתימות - המחייב אותו להגיע. "הרי מה יקרה מחר כשיהיו מבודדים מהליכוד? אתם סומכים על זה שאנחנו המבוגר האחראי".

"אותך זה לא מעניין", פנה ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. "יידבקו עוד כמה ישראלים, יאבדו את מקום העבודה כי יהיה סגר, נדביק אנשים, נסכן את חייהם. מה לא תעשו בשביל איזה רווח פוליטי".

Whatsapp Image 2021 12 27 At 2
בנט ביציע המבודדים | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

גם יו"ר האופוזיציה נאם בדיון ואמר כי "ממשלת ההונאה המבולבלת של בנט ולפיד לא מסוגלת לעשות שום דבר כמו שצריך. בנט ניסה לברוח מהדיון הזה כי פחד לשמוע ביקורת ולקבל את האמת. אין לו שום סיבה לא להיות פה. על פי הנחיות משרד הבריאות הוא יכול להיות פה ולפי התקנון של הכנסת הוא חייב להיות פה. שיפסיק להתבכיין וישמע את האמת".

"בנט הבטיח לחסל את הקורונה תוך 4 שבועות. היום, חצי שנה לאחר הקמת הממשלה, הוא יושב שם ביציע חסר אונים. הוא נותן הרבה ציוצים, המלצות, פרשנויות, הרבה הטפות מוסר בזמן שבמלחמה בעזה הוא תקף את הממשלה - ואפס החלטות".

20211227195621 Noam0003
יו''ר האופוזיציה בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נקרא בדחיפות לכנסת לאחר שהקואליציה נקלעה למצוקה ונותרה ללא רוב. מליאת הכנסת נדחתה בשעתיים מפני שבקואליציה לא לקחו בחשבון כמה חברי כנסת שלא יכלו להגיע, ביניהם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון שנמצאת גם היא בבידוד.

חבר הכנסת מרע"ם, מאזן גנאים, נמצא בחו"ל והיה אמור להתקזז עם חבר מהרשימה המשותפת - שביטלה את ההסכם לאחר מכן. בעקבות הדברים גם חברת הכנסת שירלי פינטו - שרק לאחרונה ילדה בת - הגיעה למליאה.