הליכוד נגד בנט וסער: הגיע הזמן שיודיעו שיצטרפו לממשלת ימין

לאחר שיו"ר ימינה ויו"ר תקווה חדשה תקפו את מדיניות הממשלה, במפלגה של נתניהו ענו: "ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל – וממשיכים לפעול להקמת ממשלה שתלויה במשותפת"

זמן צפייה: 08:18

המרוץ להקמת ממשלה: במפלגת הליכוד תקפו היום (ראשון) את יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער וכתבו כי "ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל. בעוד הם מפרסמים פוסטים ומאמרים לכאורה 'ימניים' והפוכים מהמציאות, הם ממשיכים לפזול שמאלה".

"גם אחרי ההתקפות הרצחניות של חמאס, ההתפרעויות האלימות בתוך ישראל, וחידוש הדיבורים על מדינה פלסטינית שתהיה 'חמאסטן' ענקית, הם ממשיכים לפעול להקמת ממשלה שתהיה תלויה במשותפת ובמפלגות השמאל של לפיד, מרצ והעבודה", תקפו במפלגה. "הגיע הזמן שיודיעו בבירור שהם לא יצטרפו לממשלה כזאת, ושיצטרפו לממשלת ימין בראשות נתניהו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אחרי כשלושה שבועות: הר הבית נפתח למבקרים יהודים

הפוליטיקה שמאחורי המבצע: האם נתניהו עומד מאחורי סבב הלחימה?

השר הנגבי: "בחרנו שלא למוטט את חמאס בגלל המחיר הגבוה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע''מ

מוקדם יותר, בנט התייחס למצב הפוליטי, לראשונה מאז שפסל ממשלה עם "גוש השינוי" במהלך מבצע "שומר החומות", וכתב בפוסט בפייסבוק כי "יש מספר אפשרויות להקים ממשלה, אם רק נסיר את החרמות. זה הזמן לעשות את הדבר המתבקש ולהקים ממשלה מתפקדת. עכשו הזמן לבנות ולתקן, לא להעמיק את הקרע".

"אינני זוכר תקופה כזו של חולשה, היעדר תיפקוד ומבוכה לאומית", תקף בנט את הממשלה. "נתניהו ממנה אנשים בינוניים, שבתורם ממנים אנשים בינוניים ולכן תהליך קבלת ההחלטות הוא עקום, מוכתב על יד שיקולים אישיים ופוליטיים". יו"ר ימינה תקף ראש הממשלה באופן אישי וכתב: "וכל זה תוך יצירת מסך עשן של פולחן אישיות למנהיג, שכל מי שמעז למתוח עליו ביקורת מותקף קשות".

גם סער תקף היום את מדיניות הממשלה וכתב: "הכלה וחזרה לשגרה בלוד ובכלל היא שגיאה קשה. אתחול חשיבה ופעולה חייב לכלול יוזמה בלתי פוסקת מצד המדינה, כולל מבצע רחב לתפיסת הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי. ריבונות המדינה חייבת להיות מורגשת בערים המעורבות ובכל הארץ".