בנט נכנס ל-100 המשפיעים של "טיים" – המברך: מנסור עבאס

ראש הממשלה נכנס לרשימה היוקרתית של המגזין החשוב, הכולל גם את הנשיא ביידן וסגניתו האריס, ומי שכתב עליו היה יו"ר רע"מ: "בנט אמר לי שהוא לא פועל בחשיכה. הוא עשה את המעשה האמיץ"

יו"ר ימינה ויו"ר רע"ם, מנסור עבאס, נפתלי בנט
נפתלי בנט ומנסור עבאס | צילום: רויטרס

ראש הממשלה נפתלי בנט נכנס לרשימת 100 האישים המשפיעים ביותר בעולם של מגזין "טיים" היוקרתי. כל אישיות שנכנסה לרשימה זכתה למאמר מצד אדם אחר. במקרה של בנט, מי שכתב עליו היה יו"ר רע"מ, חבר הכנסת מנסור עבאס, שנכנס לקואליציה של בנט בתום סבב הבחירות האחרונות.

"בסופו של יום, הכול קם ונופל על אומץ", כתב עבאס בתחילת המאמר. "אחרי 4 מערכות בחירות בשנתיים, מעשה אמיץ היה צריך להיעשות כדי לאחד מדינה. היה צורך בשינוי דרמטי, אבל חשוב מכך – מישהו אמיץ שיבצע את השינוי הדרמטי".

עבאס, בנט,לפיד חותמים על הסכם קוראליציוני
נפתלי בנט, יאיר לפיד ומנסור עבאס חותמים על ההסכם הקואליציוני | צילום: מפלגת רע''ם

עבאס המשיך וכתב: "בנט זרק את עצמו לתוך סערה פוליטית כדי ליצור קואליציה שקשה לדמיין אותה בין ימין לשמאל, ערבים ויהודים, דתיים וחילוניים. הוא הקים את הממשלה הכי מגוונת שהייתה בהיסטוריה הישראלית".

עבאס סיפר על השיחות עם ראש הממשלה לפני הקמת הממשלה: "הוא אמר לי בפגישה בכנסת שהוא לא עושה מהלכים בחשיכה ופרסם בעצמו שנפגש עמי. כמנהיג של מפלגה ערבית, התרגלתי לכך שהמצלמות נותרות מחוץ לחדר. בנט אמר לי: 'בזמן של הסתה ושנאה, הציבור הישראלי צריך אחדות'".

עבאס סיים את מאמרו וכתב: "אלה לא היו רק הפלאשים של המצלמות שהדליקו את החדר אלא התקווה לעתיד טוב יותר לכולנו".

ברשימה היוקרתית מופיעים גם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וסגניתו קאמלה האריס, הנשיא הקודם דונלד טראמפ ונשיא סין שי ג'ינפינג. בין היתר ניתן למצוא ברשימה גם את מייסד טסלה וספייס איקס, אילון מאסק, הספורטאים סימון ביילס וטום בריידי, מנהיג האופוזיציה ברוסיה הכלוא אלכסיי נבלני, הזמרת בריטני ספירס וכן הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל.