בן גביר: "רה"מ לפיד מתדרך דיפלומטים אמריקנים נגדי"

יו"ר עוצמה יהודית התראיין בתוכנית "המטה המרכזי" והתייחס לדבריו של יו"ר ועדת החוץ של הסנאט שאמר כי אסור לו לשבת בממשלה: "קיבלתי מידע שלפיד הלך ממקום למקום ואמר להם להיזהר מממשלה של נתניהו ובן גביר"

זמן צפייה: 10:47

ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, התראיין הערב בתוכנית "המטה המרכזי", והתייחס לדבריו של יו"ר ועדת החוץ של הסנאט, רוברט מננדז, שאמר כי אסור לו לשבת בממשלה. בן גביר אמר כי ראש הממשלה יאיר לפיד הכיר לו את השם בן גביר, והוסיף: "אני מוכן שיתבע אותי".

"אני קיבלתי מידע שלפיד עובר מדיפלומט לדיפלומט ואומר להם שבן גביר הולך להיות בממשלה, אמר בן גביר, "זה תקדים חמור. ראש ממשלה שמזמין התערבות של מדינות זרות והולך לחברי קונגרס. לפיד הלך ממקום למקום ואמר להם להיזהר מממשלה של נתניהו ובן גביר".

שלט חוצות של עוצמה יהודית
שלט חוצות של עוצמה יהודית | צילום: דוברות עוצמה יהודית

כשנשאל על קמפיין שלטי החוצות של "עוצמה יהודית" בו נראים איימן עודה, אחמד טיבי ועופר כסיף לצד הכיתוב "שיסתלקו אויבנו" אמר בן גביר: "בראש השנה אני מברך את מדינת ישראל שהשלושה האלה לא יהיו בפרלמנט. זו טעות של בית המשפט העליון שהם לא נפסלו".

"אני יכולתי להיות השנה שר, ויתרתי על זה", אמר בן גביר, "זה לא סוד שהיו כל מיני תוכניות להתבסס על הצבעה של מנסור עבאס ואני אמרתי לא. אני לא מוכן בשביל להיות שר למכור את העקרונות שלי. למה השמאל מפחד ממני? כי הם יודעים שלא אמכור את העקרונות שלי".

"אחרי שבאתי לשמעון הצדיק נהיה שם שקט, כי הפורעים מבינים שלא ממצמצים", הוסיף בן גביר, "אני לא עושה חשבון לחמאס, אחרי זה ניסו לרצוח אותי, אני מסתובב עד היום עם מאבטחים של משמר הכנסת, אבל זה לא עזר להם, אני לא מתקפל. כשאתה אומר לטרור שאני לא נכנע ושאני בעל הבית - יש שקט".