בר לב מתרץ את הטעות המביכה בהלווייה: "תקעו לי מיקרופון והתחלתי לאלתר"

השר לביטחון הפנים התייחס באירוע בקיבוץ גבים לטעות שעשה בעת הלוויתה של דוריס יחבס שנרצחה בפיגוע בבאר שבע וטען כי לא היה אמור לשאת דברים. במקביל, הודיע כי יועץ התקשורת שלו התפטר

זמן צפייה: 00:51

השר ביטחון הפנים עמר בר-לב התייחס היום (שישי) באירוע בקיבוץ גבים לטעות שעשה בעת הלוויתה של דוריס יחבס שנרצחה בפיגוע בבאר שבע ותירץ כי "המנחה תקע לי מיקרופון בפה ואז התחלתי לאלתר". בהמשך אמר בר לב: "לא שמתי לב למחבל, אם תוקפים אותי על משפט שגוי שנאמר ללא שום כוונה רעה - אז יש דברים יותר גרועים".

במקביל, השר הודיע על התפטרות יועץ התקשורת שלו, נתן דובלין. "שוחחתי עם נתן דובלין שהציע את התפטרותו והחלטתי לקבלה", מסר בר-לב. "אני מודה לנתן על עבודתו ומביע הערכה למקצועיותו לאורך השנה האחרונה".

הלווייתה של דוריס יחבס במושב גילת
הלווייתה של דוריס יחבס במושב גילת

כאמור, מוקדם יותר השבוע נערה הלוויתה של יחבס במושב גילת, תושבת המקום שנרצחה בפיגוע המשולב בבאר שבע, והייתה בת 49 במותה. בהלווייתה השתתף השר לביטחון הפנים בר-לב, שעורר מהומה גדולה לאחר שאמר כי המדינה תפעל להביא את המחבל לדין - על אף שהוא חוסל ומת בזירת הפיגוע.

"אנחנו לא נשקוט עד שהפושע והטרוריסט הזה יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", אמר בר-לב וספג קריאות גנאי מכמה ממשתתפי ההלוויה, שצעקו כלפיו "צאו מהממשלה של עבאס". גורמים במשטרה אמרו לחדשות 13 על דברי בר-לב בהלוויה: "לא ברור איך אמר דברים כאלה, הוא קיבל מאיתנו את כל הפרטים".