שקד: "לא עברתי המרה אידיאולוגית, אני מאובטחת בגלל הסתה"

שרת הפנים התייחסה למתקפות מימין ("עומדת על העקרונות"), על אפשרות לממשלה עם הליכוד ("נתניהו לא הולך לשום מקום") וגם על היותה מאובטחת: "שרת פנים לא צריכה להיות מאובטחת"

זמן צפייה: 11:18

שרת הפנים איילת שקד התייחסה הערב (ראשון) בריאיון בחדשות 13 להתקפות נגדה מימין, והסבירה: "לא עברתי תהליך המרה אידיאולוגי. אני בממשלה ואני אומרת את דעתי. בוודאי שהייתי מעדיפה ממשלת ימין. זה שאני עומדת על העקרונות האידיאולוגיים שלי, זה לא אומר שהשתניתי. אם עולה חוק שבעבר חשבתי שהוא לא נכון, זה לא אומר שאני אשנה את דעתי. אני אשאר בממשלה כל עוד היא תעבוד טוב".

שקד התייחסה גם לאפשרות להקמת ממשלה עם הליכוד: "כל הזמן מדברים על כל מיני קונסטלציות היפותטיות. נתניהו הוא ראש הליכוד והוא לא הולך לשום מקום. הוא לא הצליח להרכיב ממשלה בכל מערכות הבחירות. אנחנו כן הצלחנו להקים ממשלה".

בנוסף שרת הפנים סירבה להתייחס אם תישאר בממשלה גם תחת ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד. לדבריה, "הוא שר חוץ טוב, ואנחנו עובדים טוב ביחד. כל עוד הממשלה הזו תעבוד כמו שצריך בשביל הציבור - אני אשאר בה. אם היא תמשיך לעבוד ככה, היא תגיעה לסוף ימיה".

מצד שני, שקד תקפה את לפיד על דבריו בטקס יום הזיכרון ליצחק רבין ואמרה: "במקום לדבר על אחדות העם וללמוד לקחים, עומדים אנשים ותוקפים את הצד השני. חלאס עם זה". לטענתה, גם היום יש הסתה. "שרת פנים לא אמורה להיות מאובטחת ואני מאובטחת. ההסתה היא חמורה. אני וגם שר המשפטים הולכים עם אבטחה", הסבירה.