שקד: "מבקשת סליחה מתומכיי שליבם נשבר כשהצטרפתי לממשלה"

שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי מתנצלת בפני "ציבור הבוחרים האידיאליסטי שייצגתי נאמנה בעשור האחרון", ואומרת כי תמיד הייתה ותמיד תהיה בימין. "המשימה שלי עכשיו היא לאחות מיליון לבבות"

שלט חוצות של איילת שקד בירושלים
שלט חוצות של איילת שקד בירושלים | צילום: אולבייה פיטוסי, פלאש 90

שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד התנצלה הערב (שלישי) בפני תומכיה על כך שהצטרפה לממשלת בנט-לפיד. "אני מבקשת לשתף אתכם, ציבור הבוחרים האידיאליסטי שייצגתי נאמנה בעשור האחרון, בחשבון הנפש שלי", מסרה שקד, "התהליך הזה אומנם אישי ומורכב, אבל כנבחרת ציבור אני מחויבת לשתף אתכם בו".

"היום, אני מבקשת סליחה מהתומכים שלי, מהקהל האהוב שלי, שלבו נשבר כשהצטרפתי למהלך הקמת הממשלה האחרונה. אני מאמינה שתמצאו בליבכם את המקום לסלוח לי. המשימה שלי עכשיו, כשאני מובילה את המפלגה, היא לאחות מיליון לבבות. להוכיח לציבור היקר והפגוע, שתמיד הייתי ותמיד אהיה בימין. עכשיו לקחתי הובלה, אני מנווטת ואני מנווטת את הבית היהודי ימינה. אני הולכת עם הלב שלי והלב שלי בימין".

איילת שקד ונפתלי בנט
איילת שקד ונפתלי בנט | צילום: בן דורי, פלאש 90

כזכור, בנאום שנשא ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בשבוע שעבר הוא אמר כי "באחרונה אנו שומע קולות של מתחרטים, מתנצלים, כאלה הסבורים שעשינו טעות. אני מבקש להדגיש בדרך חדה ובהירה: ההחלטה שלי לפני שנה ורבע, להקים ממשלה בישראל הייתה ההחלטה הטובה ביותר והציונית ביותר שקיבלתי בחיי".

שקד הגיבה אז לדבריו של בנט ואמרה: "הממשלה הקודמת הייתה אילוץ שנוצר מחרמות, ולכן התפרקה. הגיע זמן לשים סוף לחרמות. הבית היהודי בראשותי תביא להקמת ממשלת ימין. חזרתי הביתה. חזרתי לימין".