יו"ר ההסתדרות: "מישהו פילג בינינו, צריך ללכת לבחירות"

בריאיון לגלי צה"ל, ארנון בר-דוד תקף את הממשלה ואת העומד בראשה: "הכתובת הייתה על הקיר, שמשהו הולך לקרות פה ולצערי זאת הייתה התוצאה. מגיעה לנו הנהגה הרבה יותר טובה ממה שיש לנו עכשיו". בנוגע לתקציב אמר: "זה שערורייה, צריך לבטל משרדים שלא צריך אותם ולהקצות הכספים למאמץ המלחמתי ולבטל כספים קואליציוניים"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יושב ראש ההסתדרות ארנון בר-דוד תקף היום (רביעי) בריאיון לתוכנית "יניר קוזין וספי עובדיה" בגלי צה"ל את הממשלה והעומד בראשה. "מגיעה לנו הנהגה הרבה יותר טובה ממה שיש לנו עכשיו, יותר הגונה ומסודרת.
אני חושב שצריך ללכת לבחירות מיד כשהמלחמה תסתיים", אמר בר-דוד.

"הכתובת היתה על הקיר, שמשהו הולך לקרות פה ולצערי זאת היתה התוצאה, אני מצר על השנה האבודה הזאת. חשבנו שעצרנו את זה במרץ אבל התברר שהכוחות האלה היו חזקים והמשיכו", הוסיף בהתייחסות לעיצומים שהפעילה ההסתדרות נגד קידום המחהפכה המשפטית. עוד טען: "הפוליטיקה הישנה צריכה להתערער ואני מקווה שיהיה פה שינוי".

בביקורת מרומזת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, אותו לא הזכיר בשם, אמר בר-דוד: "יש לנו צבא מדהים וחברה מדהימה אבל מישהו שיסה, מישהו פילג בתוכנו. מישהו שזה שירת אותו".

בצלאל סמוטריץ' וארנון בר-דוד
בצלאל סמוטריץ' וארנון בר-דוד | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר ההסתדרות לא חסך בביקורת גם בהתייחסות לתקציב המדינה, שמקדמים נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ': "זה שערורייה. צריך לקבל החלטות יותר הגיוניות ומנהיגותיות, אבל הם ממשיכים בפוליטיקה הישנה. כנראה שמישהו מנסה לשמור על הכיסא. צריך לבטל משרדים שלא צריך אותם, להקצות הכספים למאמץ המלחמתי ולבטל את העברת הכספים הקואליציוניים". לסיום קבע בר-דוד: "הציבור ישפוט ואנחנו רואים שהוא מתחיל לשפוט".