השר לביטחון הפנים שוחח עם יו"ר הרשות הפלסטינית: "שיחה לבבית"

יומיים לאחר שבני גנץ עשה כן, הפעם היה זה עמר בר לב שהתקשר לאבו-מאזן על מנת לברך אותו לרגל חג הקורבן, ואף העלה את הצורך בפתיחת קווי תקשורת בין מקביליו ברשות "לטובת שלום וביטחון"

עמר בר לב, אבו מאזן
השר עמר בר לב ואבו מאזן | צילום: רויטרס

השר לביטחון פנים עמר בר לב התקשר היום (חמישי) ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ובירך אותו לרגל חג הקורבן. השניים דיברו על יצירת קווי תקשורת בין בר לב לבין מקבילו ברשות. השיחה הוגדרה "שיחה לבבית", וזו הפעם הראשונה ששר לביטחון פנים משוחח עם ראש הרשות הפלסטינית.

ביום שני דיבר שר הביטחון בני גנץ גם הוא עם אבו מאזן ובירך אותו לרגל החג. לדבריו, "השניים שוחחו באווירה חיובית", ודיברו ביניהם על קידום צעדים בוני אמון בין הרשות לבין ישראל בנושאי ביטחון וכלכלה במטרה לסייע לכל האזור.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אל"ם אורן שמחה ימונה למפקד הנח"ל במקום שרון אסמן שמת מדום לב

החזרת התו הירוק ופתיחת שנה"ל בקפסולות: החל הדיון בקבינט

הלינץ' בבת ים נגד אזרח ערבי: שלושה צעירים מואשמים במעשה טרור

כזכור, בתחילת השבוע שעבר שוחח אבו מאזן גם עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, בירך אותו על כניסתו לתפקיד החדש ואף עדכן אותו כי ארדואן מעוניין לבחון את חידוש היחסים עם ישראל - מה שהוביל בימים שלאחר מכן לשיחה של הרצוג עם נשיא טורקיה רג'פ ארדואן. בשל כך, בירושלים מעריכים כעת כי בקרוב יישבר הנתק הארוך בין ההנהגה הישראלית לרמאללה, וכי כאמור - הרצוג ואבו-מאזן ייפגשו בקרוב.