קארה לאחת ממובילות מאבק העצמאים: "את נחש"

ויכוח על הטיפול בעצמאים בקבוצת "השולמנים" הוביל לעימות בין סגן השר לבין אחת ממובילות המאבק. "את בדיוק כל מה שאני מתעב, קומוניסטית", כתב קארה ונענה: "ככה מדבר סגן שר בישראל". קארה בתגובה: "לא אתייחס לרכילויות"

זמן צפייה: 03:15

שוב אביר קארה מסתבך בלשונו: עימות בקבוצת וואטסאפ של השולמנים התלהט בין סגן השר במשרד ראש הממשלה לבין אחת ממובילות מאבק העצמאים.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-1001222036' autoplay='0' credit='' desc='לא שקט בימינה. ההקלטות מהסיעה | בלעדי' poster='' kid='1_qpcmt2av' duration='265']

קארה כתב על מתווה שהוא פועל עליו עבור העצמאים. "אני עובד מאוד קשה", כתב סגן השר. צמרת אביבי, ממובילות המאבק, השיבה לו: "מה כואב לך? שאני גם פועלת למען העצמאים?".

קארה: "מבין שנוח לך לשבת בבית. להימרח אחרונה".

אביבי: "אני ממש לא יושבת בבית".

בשלב הזה כינה קארה את אביבי "נחש". "את פועלת לעשות נזק. את נזק גם לקבוצה כאן".

אביבי: "את העצבים שלך תוציא על מישהו אחר, לא עליי".

קארה: "את בדיוק כל מה שאני מתעב ובגללו יצאתי לדרך. קומוניסטית".

אביבי: "אני לא שק אגרוף שלך".

קארה: "את נחש. מתחת לקש. את לא שווה התייחסות".

אביבי: "ככה מדבר סגן שר בישראל".

תכתובות וואטסאפ קבוצת אני שולמן אביר קארה

תכתובות וואטסאפ קבוצת אני שולמן אביר קארה

לאחר מכן הוצאה אביבי מקבוצות הוואטסאפ. בפוסט שפרסמה כתבה: "אמש באישון ליל הועפתי אחר כבוד מקבוצות שולמן, שהייתי חברה בהן במשך שנה וחצי כפעילה למען העצמאים. אני משלמת דמי חבר. צר לי לומר, אבל חשבתי ששולמן הוא עצמאי באשר הוא, אך להפתעתי גיליתי שההגדרה של מי שמוביל לכאורה היא ששולמן הוא עצמאי צייתן, שייך לזרם פוליטי מסוים וסוגד לאדם אחד. מבחינתי, כל עצמאי שפועל למען העצמאים הוא מבורך".

מסגן השר קארה נמסר: "בחודשים האחרונים עשתה הממשלה עבור העסקים בישראל מהפכות אדירות בקיצוץ הביורוקרטיה, רפורמות במכון התקנים, ברישוי העסקים ובייבוא וכן שמרנו על המשק פועל ומתפקד ללא סגרים בגל הדלתא וגם בגל הנוכחי. סגן השר פועל בימים אלה יחד עם שר האוצר למציאת פתרון לסיוע נקודתי לעסקים הנפגעים בשל גל האומיקרון. לא אתייחס לרכילויות והדלפות מתוך קבוצות סגורות. אמשיך לפעול למען הורדת יוקר המחיה, הזנקת המגזר העסקי וסיוע לעצמאים".