עו"ד יעקב ויינרוט: "יש הבנייה של שנאה נגד הגברת נתניהו"

עורך דינה של משפחת נתניהו התייחס לפסיקות בבית הדין לעבודה ולתשתית הראייתית שנמצאה נגד אשת ראש הממשלה. "בית המשפט, המשטרה, כל הרשויות האחרות, כולם תחת אותו מסע תקשורתי חד צדדי של שנאה", הוא אמר בראיון לאולפן חדשות 10. "מעולם לא דיברתי על מצבה הנפשי של שרה נתניהו, זה מעולם לא קרה ומצבה הנפשי טוב מאוד"

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו בהלוויתו של הנשיא נבון
ראש הממשלה נתניהו ורעייתו בהלוויתו של הנשיא נבון | צילום: רויטרס

נציגה של שרה נתניהו מאשים את התקשורת בפסיקות נגדה בבית הדין לעבודה ובממצאי חקירת פרשת מעון ראש הממשלה. עורך הדין יעקב ויינרוט אמר הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 10 כי האירועים האחרונים נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו הם תוצר של מסע בניית שנאה כלפיה.

"יש עליהום תקשורתי וזה כבר ברמה של הבנייה של שנאה כלפי הגברת נתניהו. ההבניה היא חמורה מאין כמוה, משום ששנאה היא עיוורת", אמר ויינרוט בראיון באולפן חדשות 10.

"השנאה מסלפת עיני צדיקים. בית המשפט, המשטרה, וכל הרשויות האחרות, כולם תחת אותו מסע תקשורתי חד צדדי כזה ולא ייתכן שהוא לא יישא פירות בתודעה", המשיך ויינרוט לתקוף. הוא מתח ביקורת על הסירוב של בית הדין לענייני עבודה לתת לנתניהו להשמיע את הצד שלה בתיקים של מני נפתלי וגיא אליהו.

ויינרוט יצא נגד החשדות כלפי נתניהו בפרשת מעון ראש הממשלה ואמר כי הוא עצמו ראה צ'קים החתום על שמה מועברים למטפלת שבחקירה נבדק האם קיבלה כסף מתקציב המעון. "אני לא רואה שום אסון אם מדינת ישראל הייתה מכירה בצורך של אשת ראש הממשלה לטפל באביה בימיו האחרונים", הוא הוסיף.

במהלך הריאיון נשאל ויינרוט על דיווח מלפני מספר חודשים שייחס לו אמירה על מצבה הנפשי של נתניהו בפני היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין. "זה שקר וכזב, אני מעולם לא דיברתי על מצבה הנפשי", הוא אמר. "המצב הנפשי של הגברת נתניהו הוא תודה לאל טוב מאוד ואני לא אמרתי את זה מעולם", ויינרוט הוסיף.

גיא אליהו: "חששתי להגיע למשמרות במעון"

עובד המעון לשעבר, גיא אליהו, שכאמור היום פסק בית הדין לענייני עבודה לטובתו בתביעה מול מעון ראש הממשלה, הגיב הערב לפסק הדין ומתח ביקורת על אשת ראש הממשלה. "בכל פעם שהייתי מגיע למשמרת, הלב שלי היה דופק בחוזקה. חששתי ממה שעלול לקרות במשמרת, מהתפרצויות זעם של שרה, והעלבות ועד טרטורים בשעות הקטנות של הלילה בלי שום סיבה", אמר אליהו.

בתגובתו הוא יצא נגד דברים כמו אלו שאמר ויינרוט בראיון, ואמרו במהלך הימים האחרונים נציגים אחרים של משפחת נתניהו. "החברים והיועצים של משפחת נתניהו יכולים להגיד עד מחר שלא היו דברים מעולם, אבל אני אומר לכם שהאופן בו נוהגת שרה נתניהו בעובדיה הוא מכפיר, קשה, משפיל וחבל לי מאוד בשביל העובדים", הוא הוסיף.