אסתר פולארד: "סופרת את הימים עד שאוכל לחבק את יונתן"

רעייתו של האסיר הישראלי ג'ונתן פולארד בירכה על שחרורו הצפוי של בעלה כאשר נשאה דברים בביתה שבירושלים. "אני מתרגשת ומלאת תודה שהסיוט שלנו הסתיים", היא אמרה כשדמעות בעיניה. מוקדם יותר היא נפגשה עם ראש הממשלה, שאמר לה: "אחרי 30 שנה סוף סוף יונתן ייצא מהכלא. אנו מחכים לשחרורו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם אסתר פולארד, רעייתו של ג'ונתן פולארד | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה נפגש עם אסתר פולארד בלשכתו:

 

"שמחה שהסיוט הסתיים". אסתר פולארד, רעייתו של האסיר הישראלי ג'ונתן פולארד, התייחסה אחר הצהריים (רביעי) מחוץ לביתה שבירושלים להחלטה לשחרר את בעלה אחרי 30 שנה בכלא האמריקני.

"אני מתרגשת, מלאת תודה ושמחה שהסיוט שלנו הסתיים", אמרה אסתר כשדמעות בעיניה, "אני סופרת את הימים, השעות, הדקות והשניות עד שאוכל לחבק יונתן וממתינה לרגע בו נוכל לפתוח פרק חדש".

בהמשך ביקשה רעייתו של האסיר כי כלי התקשורת והציבור יאפשרו לה ולג'ונתן להתחיל מחדש את חייהם ללא הפרעות. "אני מודה לכל האנשים שתמכו בנו בכל הדרך הארוכה", היא אמרה, "אני יודעת שהרבה אנשים שמחים בשמחתנו, אך אני גם בטוחה שכולם מבינים שמה שאנחנו צריכים יותר מכל דבר עכשיו זה קצת שקט ושלווה כדי שנוכל לשקם את חיינו".

מוקדם יותר נפגשה פולארד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו שבירושלים. בפתח הפגישה אמר נתניהו לאסתר: "אחרי 30 שנה סוף סוף יונתן ייצא מהכלא. אנו מחכים לשחרורו".