שי גולדן: "הפנמנו שאתה מלכנו, אנחנו רק רוצים את האמת"

העיסוק האובססיבי בשטויות שלא יפילו ראש ממשלה, מסיט את הציבור מהפרשות האמיתיות. שי גולדן מגיב לראש הממשלה

זמן צפייה: 01:35

התעסקנו בבקבוקים, בריהוט גן, במתנות, במני נפתלי ובשאר זוטות, באמת זוטות. ועכשיו, כשבאה פצצת האטום האמיתית, הפרשה שהיא-היא הדג מסריח מהראש, אז חברינו מהימין אומרים ״לא היה כלום קודם ולא יהיה כלום עכשיו״. והם כנראה קצת צודקים.

העיסוק האובססיבי בשרה ובשטויות שלא יפילו ראש ממשלה, כי הן פשוט שטויות, בזבז את הקשב הציבורי, את מוכנותו לעסוק ברצינות בשאלה ״מה לעזאזאל קורה פה?״ (בפרשת הצוללות); והמצב הזה, הנוכחי, צריך ללמד את כל מי שמבקש לתקוף את נתניהו, ולהוכיח את שחיתותו והבעייתיות שבהיותו ראש הממשלה, להבין שהעיקר הוא העיקר והטפל הוא הטפל.

ויכול מאד להיות שבגלל שהושקע כל-כך הרבה בטפל המטופש והעקר, עכשיו - כשהעיקר מגיע - אין לאיש אמון בו ורצון אמיתי לעסוק בו. וחשוב להבין: מכל פרשות ביבי המשניות והמטופשות, זו ה-פרשה. זה ה-תחקיר. זו ה-חשיפה. וצריך ללמוד את הלקח: להפסיק עם הקשקושים ולהתמקד בדברים החשובים באמת.

ולגבי האמירה שלך, שאתה הולך להיות איתנו עוד הרבה זמן ושכדאי שנתרגל לרעיון, אנחנו מורגלים ברעיון הזה לחלוטין כבר. הפנמנו שאתה ראשינו, מלכנו ואדוננו לעוד הרבה שנים. אנחנו רק רוצים שתאמר לנו את האמת. לפחות בנושא הזה של דוד שמרון אם אפשר.

שי גולדן ובנימין נתניהו
שי גולדן ובנימין נתניהו

ראש הממשלה מגיב לסערת הצוללות: "תורידו הילוך, אהיה פה זמן רב"