סיקור וידאו: טומב ריידר

מתגעגעים ללארה קרופט? בעוד פחות מחודש יגיע הקאמבק הגדול, עם משחק פעולה איכותי ומרשים. סיקור וידאו מיוחד

Tomb Raider
Tomb Raider | צילום: יח"צ

עריכה: מיכאל שטיין

קריינות: אילן גלר

התגעגעתם ללארה קרופט? באולפני סקוואר אניקס עובדים על קאמבק מרגש לגיבורת האקשן ששגעה פעם את הגיימרים, וצפוי להגיע לחנויות בתחילת החודש הבא.

 

המשחק החדש מחזיר אותנו בעצם לתחילת הסיפור, ומכיר לנו את לארה הצעירה וההרפתקנית - הרבה לפני שהפכה לחוקרת ארצות מוסמכת סטייל אינדיאנה ג'ונס. חוסר נסיונה של הגברת קרופט גורם לה להתקע על אי בודד, והיא חייבת למצוא מזון ומים בכדי לשרוד. בשלב מסוים בעלילה מתערבת בעניינים גם חבורה של שכירי חרב מרושעים שמנסים להרוג אותה, והמפתחים מבטיחים רגעים דרמטיים ומפחידים במיוחד. אם תרצו, אפשר לומר שמשחקי טומב ריידר הישנים היו כמו סרטי באטמן הקלסיים של טים ברטון, ואילו המשחק שלפניכם כבר קרוב הרבה יותר לאביר האפל.

 

בזכות חידושי הטכנולוגיה, עולם המשחק איננו מוגבל כשהיה ובמהלך ההרפתקה נוכל לחקור כל פינה באי המסתורי. ממש כמו ב-Far Cry 3 המוצלח, משימות רבות אינן חלק מהעלילה הראשית ואנו מוזמנים להשלים אותן או לדלג עליהן, איך שמתחשק. כמובן שככל שתשקיעו במשחק יותר שעות, כך גדלים הסיכויים שתוכלו למצוא כלי נשק חזקים במיוחד וגאדג'טים מגניבים.

 

חידוש נוסף הוא מצב המולטיפלייר, שיאפשר לשחקנים להתארגן בקבוצות ולהלחם זה בזה בקרב מותח. קבוצה אחת היא זו של השורדים, המנסים לאתר מזון ותרופות, ואילו משימתם של חברי הקבוצה השנייה היא פשוט לחסל את יושבי האי. זה בהחלט לא ה-Deathmatch שאנחנו רגילים אליו.

 

טומב ריידר החדש יצא, כאמור, בתחילת החודש הבא בגרסאות מחשב אישי, פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360. לא נופתע אם בשלב מאוחר יותר יגיע גם לקונסולות הדור הבא.