בכורה: נצ'י נצ' משאיר את ההיפ הופ חי

הראפר בן ה-23 משיק אלבום בכורה בסוף השבוע, ועל הדרך מוכיח שהז'אנר עוד חי ובועט גם בישראל. בואו לראות נצ'י נצ' בלעדי

נצ'י נצ'
נצ'י נצ' | צילום: יח"צ

   

רביד פלוטניק, שמראפרפ תחת שם הבמה נצ'י נצ', הוא ראפר בן 23 שכבר כמה שנים טובות לא מפסיק לעשות מוזיקה. זקני השבט זוכרים אותו בתור ילד בן 15 שעומד בקצה התור לכל ערב מיקרופון פתוח, הילדים של הסצינה בת ימינו מסתכלים עליו כאילו הוא מינימום ג'יי זי. למען האמת יש להם לא מעט סיבות. המרכזית שבהם היא העובדה שממש כמו שם אלבום הבכורה שלו, נמצא "צדיק אחד בסדום" שגורם להיפ הופ בעיברית להישמע טוב. 

 

אחרי שיתופי פעולה רבים וחברות במספר הרכבי היפ הופ ודאנסהול, נצ'י נצ' עושה צעד למרכז הבמה ומשחרר אלבום בכורה כאמן סולו. למרות שהוא עצמו מתארח מפעם לפעם באלבומיהם של הקולגות, הוא בחר לשמור את היצירה הזאת לגמרי לעצמו ולא תמצאו באלבום הזה אורחים כלשהם. אחרי עבודה משותפת עם המפיק המבטיח שקל והאיש שאחראי על היפ הופ בישראל אורי שוחט, האלבום סוף סוף בחוץ. ביום שישי הקרוב תתקיים גם השקה רשמית וחגיגית במועדון הסאבליים. לרגל ההשקה, נצ'י צילם קליפ מיוחד אותו אנחנו מביאים לכם לראשונה, בו אפשר להתרשם עוד קצת מהשנינות המילולית בה הוא מצטיין כל כך.  

 

את מופע ההשקה עצמו ינחו שני אנשי התוכנית המיתולגית "עסק שחור": קוואמי דה לה פוקס (גלגל"צ) ולירון תאני (ידיעות אחרונות), כשבתחום האורחים המוזיקליים תוכלו למצוא את נמרוד רשף (שבק ס'), אלפרברוס (פרברים רפיוג'יז), אקסום, לוקץ', איזי, פלד ועוד רבים וטובים אחרים. לדף האירוע בפייסבוק