חשיפה: נופר הפכה לכוכבת פורנו בעל כורחה

סרטון אינטימי הופץ ללא ידיעתה של נופר באינספור אתרי פורנו והיא בחרה להיחשף כאן בניסיון לשים קץ לסיוט. הפרק השני של סדרת הכתבות 'אונס וירטואלי'

זמן צפייה: 07:11

נופר היא נפגעת של אונס וירטואלי. סרטון אינטימי הופץ ללא ידיעתה והיא הפכה לכוכבת בעל כורחה באינספור אתרי פורנו. נופר נחשפת כאן באומץ ומספרת על הסרטונים האינטימיים שלה שהופצו. בפרק הראשון של סדרת הכתבות 'אונס וירטואלי' של דניאל הרשקוביץ, הצגנו את י' שנפגעה מהפצת סרטונים אינטימיים שלה ברשת, והפעם - סיפורה של נופר.

ממשטרת ישראל נמסר: "תמוהות הטענות, שעה שכל אדם יכול ורשאי לפנות לתחנת המשטרה הקרובה לאזור מגוריו או לכל אחת מתחנות המשטרה הפזורות ברחבי הארץ, להגיש תלונה או לברר מה עלה בגורל תלונה שהגיש. משטרת ישראל פועלת בכל נושא עבירות ברשת האינטרנט ובכללן עבירות אלימות שנאכפות באופן נחוש ומקצועי על ידי מערך מיומן ומוסמך של חוקרים הפרוסים בכלל יחידות המשטרה ובאופן סדור ומפוקח תוך הפעלת כלי איסוף מקצועיים וייחודיים, במטרה לחשוף ולאתר חשודים והבאתם לדין בהתאם לחוק. הודות לפעילות מקצועית של חוקרי המחשב המיומנים במשטרה, נחשפות מדי שנה עשרות פרשיות וחשודים ברשת, במסגרתן נעצרו חשודים, הוגשו כתבי אישום, הורשעו עבריינים וניתנו גזרי דין מחמירים".