"במחאה הזו מרגישים שמשהו עומד להתפוצץ"

כמעט לינץ': גיא הוכמן הותקף במחאה בבלפור, חברו זיו שילון מחה על כך | ראיון משותף

זמן צפייה: 08:46

"חטפתי, אבל זה חלק מהסיכון במקצוע", סיפר הבוקר היוצר והסטנאפיסט גיא הוכמן בתגובה להתקפה האלימה שחווה במחאה בבלפור במוצ"ש. "מי שמשחק באש גם צריך לדעת לקבל פגיעה לפעמים. אבל במקרה הזה אני מזהה אנרגיה אחרת. הרבה יותר צעירה. המחאה ברובה היתה מכבדת ושקטה, אבל היתה גם אלימות. אני מסתובב במחאות ובמקרה הזה מרגישים שמשהו עומד להתפוצץ. התפקיד שלי זה לבוא למחאה ולהביא את הזווית האחרת. שילוב של סאטירה וצחוק".

אולי יעניין אתכם גם:

איך הגיעה הלביאה סמבורו לשולחן הניתוחים?

בעקבות המשבר: השחקנית יוליה פלוטקין מעבירה חוגי בית

הכנר הישראלי הבכיר שמציע לנקות בתים ולעשות שליחויות כדי להתפרנס

החוקר הישראלי שטוען: "מצאתי איך להפוך את הקורונה לצינון קל"

זיו שילון, ששירת עם הוכמן בצבא, החליט לכתוב על התקיפה שעבר הוכמן ובאותה נשימה הוא גם ענה לאסנת מארק, שטענה שהיא לא ראתה בהפגנה עצמאים.

מתוך הפוסט של שילון בפייסבוק:

"גיא הוכמן הוא לוחם לשעבר בחטיבת הנח״ל וחבר נפש שלי עוד מימי השירות הצבאי. אתמול הוא היה בהפגנה בבלפור, תיעד עוד אחד מהסרטונים שלו, מחוץ לבית רוה״מ. הוכמן חטף מכות רצח ממפגנים. לא ממדינת אויב, אלא מבית! בתמונה אתם רואים מפגין בועט בו לאחר שהוא נס מהמקום. גועל נפש וביזיון הם מונחים מקלים ביחס להתנהגות כזו! אם השיח שלי היה על מה הופך הפגנה ללא לגיטימית - זה בדיוק זה! ברגע שמעורבת אלימות שכזו פיזית ומסיתה הלגיטימיות להפגין כבר איננה קיימת. לא להסתה ולא לאלימות לפני הכל - ברגע שעשיתם זאת כבר לא משנה על מה אתם מפגינים חבורת אפסים.

"אסנת מארק טענה שהיא 'לא ראתה' בהפגנה במוצ״ש עצמאים. היא ראתה רק שמאלנים אנרכיסטים. אסנת, אני הייתי בהפגנה, אני עצמאי, פתחתי את העסק שלי לפני 5 שנים. אני לא אנרכיסט, אני אוהב את המדינה ומציית לחוקים. לא הכרתי אותך עד כה, אני בז לאמירה שלך!".