"אני אוהבת אותך עד שכל הגוף שלי רועד מכאבים, מתגעגעת עד שקשה לי לנשום"

מיתר, בתו של מיכאל בן זיקרי ז"ל, שהציל משפחה מטביעה, נפרדת מאביה

זמן צפייה: 06:42

מיכאל בן זקרי ז"ל טבע למוות בסוף השבוע באגם ליד זיקים, כשזיהה משפחה במצוקה ובלי היסוס קפץ להצילם. בתו מיתר, העלתה פוסט שלא השאיר עין יבשה. וכך היא כתבה:

"אבא שלי היה מסוג האנשים שאף פעם לא הולכים לאסיפות הורים כי הוא היה עושה מלא שטויות, מהאבות שזורקים אותך למים כדי שתלמדי לשחות, שיושב באמצע הסלון ומשנה את הטון שלו למאיים יותר בכל פעם שהבאת את החבר לבית.
הוא היה אסון קולינרי מצד אחד אבל לשקשוקה והטוסט שלו אין מתחרים.
אבא אני לא מוצאת את המילים לתאר את מה שעובר עליי עכשיו. זועקת לקום מהסיוט הנוראי הזה ולראות אותך עם הקפה בגינה בחוץ. אני רוצה שתחזור לכעוס עליי שאני לא מתקשרת מספיק ותעבור כל ערב בכל החדרים לראות שכל הילדים ישנים.
אני רוצה שתלווה אותי לחופה ותראה את הנכדים שלך גדלים, עכשיו הם רק ישמעו על סבא שלהם ז״ל הגיבור.
אני אוהבת אותך עד שכל הגוף שלי רועד מכאבים, מתגעגעת עד שקשה לי לנשום. הלכת בנסיבות טהורות, אני מעריצה אותך על המעשה שעשית. תשמור עלינו מלמעלה מלאך שלי".

את מעכלת מה קורה לך?

"אנחנו פחות רואים את זה כמו שכולם רואים את זה. זה לא נתפס. אי אפשר לעכל את זה. לא מפתיע אותי שזה אבא שלי - מה שהוא עשה. אבא שלי היה אחד כזה שתמי יחלץ לעזרה. לא משנה מי, לא משנה מתי או באיזו סיטואציה. הוא גם היה עושה את זה שוב. הערך שאבא שלי תמיד פעל לפיו וחינך אותנו כך - שה ערך האנושיות".

אולי יעניין אתכם גם:

בעל העסק שהתעמת עם ראש הממשלה: "אנחנו לא נשרוד"

התלמידים שהגשימו למורה חלום לסוף השנה: טיסה במסוק

דברים שרואים מהבית: אברי וטלי מסכמים 72 שעות בבידוד