התלמידים שהגשימו למורה חלום לסוף השנה: טיסה במסוק

החלום הגדול של יעל הרץ היה לטוס במסוק. תלמידיה, ילדי כיתה ב', החליטו להגשים לה את החלום בהפתעה

זמן צפייה: 04:41

חלומה של כל מורה - תלמידי וילדי כיתה ב'1 מבית חינוך 'עמל' כפר יונה גילו כי יעל הרץ, המחנכת האהובה שלהם, חולמת לטוס במסוק. אז הם ארגנו לה אירוע שלם בהפתעה - שהשיא שלו היה טיסה בשמי הארץ.

"יעל היא מורה מאוד מאוד מיוחדת", סיפרה תום הראל, אמא לילדה בכיתה ב', "אחרי שנתיים שהיא חינכה את כיתה ב'1, רצינו לעשות איזו סיומת שתביע את ההערכה הגדולה שלנו אליה. ובאחת מפגישות הוועד האחרונות, עבר מסוק ויעל אמרה לנו - 'אני חייבת להגשים חלום ולטוס במסוק'. מיד הבנתי שאנחנו נעלה אותה על מסוק. כל ההורים שיתפו פעולה ואיפשרו לעשות את זה".

"ביטוי הערכה זה תמיד דבר מרגש מאוד", אומרת הרץ. "אני עובדת הרבה שנים כמורה ושנתיים בבית הספר הזה בכפר יונה ואני יכולה לומר שלא תמיד יש מספיק הערכה לעבודתו של מורה. רק מי שנמצא מבפנים יכול להבין את גודל ההשקעה".

אולי יעניין אתכם גם:

"לא יכולתי להישאר אדישה למצוקה בבית אז יצאתי למלצר"

אחרי שהגיע ל-250 ק"ג - עידן אוחיון נעזר באחיו המאמן כדי לרדת במשקל

"אין פרנסה - אבל חייבים לשמור על המדינה

"דניאל בן ה-10: "קשרו אותי בשירותים, כתבתי מכתב התאבדות"

הרגע הזה שהגשימו לך את החלום. הופתעת?

"הופתעתי כי לא יכולתי להיפרד מהתלמידים כמו שצריך. וביום האחרון ללימודים קיבלתי הזמנה לאירוע סודי. בת הזוג שלי שיתפה איתם פעולה. הגעתי למקום והיום שם הורים ותלמידים ומשפחות ושלטים ורחפן באוויר. ופתאום ראיתי הליקופטר. זכיתי כי אני עובדת בעבודה שאני קמה אליה בבוקר ומחייכת".

ומה אומרת התלמידה עלמה על המורה יעל? "היא מורה טובה. תמיד עוזרת לכולם ואוהבת את כולם".