נקלעתם לבידוד זוגי? כך תהפכו את האירוע מטראומתי לכזה שמשפר את קשר

חזרתם מחו"ל הישר אל הבידוד? היועצת הזוגית יעל ברון מסבירה לכם איך לנצל את הזמן כדי להפוך את הבידוד לחוויה מעצימה עבור הקשר: "לעשות פעיליות ביחד - ספורט, לבשל, לדבר בנועם על ביקורת ועל איך לשפר אותה"

זמן צפייה: 07:06

על רקע החלטת רה"מ לחייב את כל הישראלים שיחזרו מחו"ל להיכנס לבידוד, זוגות ישראלים רבים ימצאו את עצמם ממשיכים את הנופש מעבר לים על הספה בבית. ממש בדומה לבית האח הגדול, זמן מרובה יחד יכול להוביל לוויכוחים ולמריבות לא נחוצות בין בני הזוג. לכן יעל ברון, מאמנת אישית ויועצת זוגית, הגיעה לאולפן לספר איך ניתן לשמור על גחלת האהבה גם בימי הקורונה וכיצד להפוך את הבידוד לחוויה בונה ומעצימה עבור הקשר.

ברון מבקשת להדגיש בתחילת דבריה כי חווית הבידוד עשויה להיות מעצימה עבור הקשר רק אם יש מתקיים בין בני הזוג קשר בריא וטוב: "אם אתם חיים לא טוב אז הבידוד לא הולך להיות הפתעה נהדרת", ברון מדגישה כי לא בידוד לא אומר כי חייבים להיות כל הזמן אחד במחיצתו של השני :בית מחולק לחדרים ורצוי מאוד לא להיות ביחד כל הזמן", קובעת ברון, "אבל אם כבר ביחד, אז להיצמד לסדרה רומנטית של הרבה עונות ופרקים".

ברון ממליצה להעביר את הבידוד עם סדר יום קבוע שבתוכו נמצא גם ספורט וכמובן זמן איכות ביחד ולאו דווקא להתנפל על סקס: "צריך לקחת את הסקס במינונים סבירים, ברגע שמעבירים המון זמן ביחד אז צד אחד תמיד רוצה יותר ועלול להרגיש לא נוח עם הסיטואציה".

ברון מבקשת להדגיש כי הקורונה הוא אמנם משבר עולמי אבל הוא יכול להיות הזדמנות עבור הקשר שלכם: "לעשות פעיליות ביחד - ספורט, לבשל, לדבר בנעימות, לדבר על ביקורת ועל איך לשפר אותה". ברון מסכמת: "זה יכול להיות קטסטרופה אבל גם הזדמנות פז ושתהיה מעלית למקום הרבה יותר טוב עבור הקשר".

העולם הבוקר עם אברי גלעד וטלי מץ | א-ה ב-06:15 בערוץ 13