האב הגרוש שנקלע מצוקה כלכלית: "ישנתי חודשים על ספסל ברחוב"

סיפורו של גיא טל, שמתגורר בשכונת קרוואנים בחולון עם עוד אבות גרושים

זמן צפייה: 09:30

באזור התעשייה של חולון הוקמה לפני כמה חודשים שכונת קרוואנים שמרבית החיים בה הם אבות גרושים, המנותקים מבני משפחותיהם, קשיי יום שרק מחפשים שקט. גיא טל, אחד האבות הגרושים החיים בשכונה, סיפר לנו על שגרת יומו ועל הקשיים שהוא חווה בימים אלה.

"זה הפך להיות טרנד אצל האבות הגרושים שנזרקים מהבית. זה מתחיל בתלונות שווא ואז ממשיך הניכור ההורי והניתוק מהילדים. אז מה עושים? או אצל חברים, אן ספסלים ברחוב, או ברכב. ישנתי כמה חודשים בחניון כלל בתל אביב כי הוא מקורה. ואז התחילו מאבקים משפטיים ועניין המחיה הופך להיות יקר כשיש מזונות. והעניין הוא להתסתכל על הדברים מהעיניים של הילד".

אולי יעניין אתכם גם:

הסבתא לא יכלה להגיע לחתונה - הזוג הצעיר התחתן בבית האבות

"גיא הוכמן? אני מתה עלייך": כך הציל הקומיקאי אישה שעמדה לשים קץ לחייה

בעקבות הקורונה: נהג המונית הפך למקבץ נדבות

מי גר בשכונת הקרוואנים בחולון?

"85 אחוז אבות גרושים. מעבירים את זמני שהות עם הילדים שם כדי לא להעביר את זה במקומות שהרווחה מספקת".

מעיריית חולון נמסר: "הקרוואניים במקום הובילו למפגעים רבים אשר פוגעים במרחב הציבורי ובנוסף הפך למוקד המרכז פעילות שלילית. בפעילות אכיפה שבוצעה בשבוע שעבר במקום על ידי עיריית חולון ומ"י, נמצאו מפגעים כגון הצטברות פסולת ומכשולים, כלי רכב נטושים והזרמת מים. על פי הממצאים נראה שקיים עסק בלתי חוקי לבניית קרוונים והשכרתם למתגוריים במקום. יודגש כי בדומה חניונים אחרים, גם חניון זה מיועד אך ורק לחניית כלי רכב ואינו מהווה שכונת מגורים בשום צורה. העירייה לא תאפשר ליצור מטרדים והעמדת חפצים בחניון מחוץ לכלי הרכב ולנגררים".