מקרה ההדבקה הגדול בארץ: הורים ו-10 ילדיהם נדבקו בקורונה

בני משפחת אלברט מהיישוב כוכב השחר לא חשו בטוב, אך בקשותיתיהם להיבדק סורבו בטענה שישי להם וירוס רגיל. כשהצליחו להגיע להיבדק גילו כי כבר כל בני המשפחה נדבקו בקורונה

זמן צפייה: 04:12

מקרה ההדבקה הגדול ביותר במשפחה בארץ נחשף ביום חמישי האחרון בישוב כוכב השחר שבבנימין. בני המשפחה לא חשו בטוב אך הפצרותיהם להיבדק לא נענו על ידי הרשויות מטעם משרד הבריאות. אב המשפחה, אלחנן אלברט, סיפר הבוקר:  "לפני שבועיים לא הרגשתי טוב, היו לי כאבי ראש חזקים, אך המשכתי לעבוד. אולם הילדים התחילו ליפול כמו זבובים, כל אחד לקח את זה בצורה אחרת – כאבי בטן, כאבי עצמות והרגשות לא רגילות.

"התקשרנו למד"א וקופת חולים והם אמרו לנו שאנחנו לא חולים בקורונה, שזה וירוס רגיל והכל בסדר כי לא היינו ליד חולה קורונה או ליד מישהו מחו"ל. הבנתי שאין לי ברירה, נאלצתי לשקר שהייתי ליד חולה קורונה וזה פתח את הפתח ונתנו לנו להיבדק. נסענו לדרייב אין ובערב קיבלנו תשובה שכולנו חולים.

"לא משעמם לרגע בבית, רק שמחה וששון, אנחנו משפחה עליזה ושמחה ויש מה לעשות מכל הכיוונים. מאמינים שנעבור בדיקה לוודא שהחלמנו, כרגע לא אמרו לנו מתי ואין לנו מושג מה הולך להיות. אבל אני לא מחפש מה עושים לא טוב במערכות השונות. המסר המרכזי מהסיפור הזה הוא שקודם כל החובה להישמר ולשמור. שנית, יש להיות קשובים לעצמנו.  אם מישהו מרגיש תסמינים שיתעקש להיבדק, גם אם מד"א אומרים שלא צריך, אדם יודע להעיד על עצמו שמשהו חריג אצלו. אם לא היינו נדבקים אני הייתי הולך רגיל לעבודה ומפיצים את המחלה".