"זו תקופה יפהפייה להיות בה בחוץ": המשפחה שבחרה לחיות בטבע בעקבות הקורונה

מיכה חנונה גר במושב מעון שבחבל יתיר עם אשתו שקד וארבעת ילדיהם. גם הם, כמו כל משפחה בישראל, הבינו שעליהם להסגר בבית בתקופה הקרובה, ולכן החליטו לעשות זאת דווקא בטבע

זמן צפייה: 04:52

מיכה חנונה הקים את ארגון 'בני אדמה' בו הוא מלמד את התלמידים שלו איך להיות מחוברים לטבע באמצעות המיומנויות האלה של הקדמונים. אחרי שהחליטו להפסיק את הלימודים והעבודה, החליט חנונה לנצל את ההזדמנות ולצאת עם כל המשפחה לטבע, עד אשר נחזור לשגרה. "אנחנו נמצאים בטבע כבר שלושה שבועות ואנחנו לבד לגמרי", מספר מיכה.

אולי יעניין אתכם:

הכירו את VIVO: הדמות המצוירת באינסטגרם שתעזור לילדים שלכם להתמודד עם הקורונה
כללים לקניית פירות וירקות בזמן הקורונה

אמנם הם נמצאים כמה דקות נסיעה משטח מאוכלס, הם לא מתכוונים להגיע לשם: "בנינו כאן דברים, אלתרנו מכל מה שמצאנו בסביבה. בזמן שיש חושך אנחנו מדליקים מדורה, וככה גם מבשלים. עשינו פה גם את הסדר, הכנו לבד מצות. כשהיה גשם אז נכנסנו למערה שלנו, ויש לנו צל משמש מעץ חרוב ליד", הוסיף מיכה.

מה אתם עושים כל היום?

כל יום יש איזושהי התרחשות אחרת, יום אחד מטיילים, יום אחר משפצים את המחסה, בונים משהו, חופרים, עושים מה שצריך כדי לתחזק את השגרה. נגיד לפני כמה ימים יצאנו לטיול גדול לכיוון הנביאה שנמצאת כאן באזור. ישבנו, ראינו קצת בעלי חיים, הילדים השתכשכו במים, היה לנו כיף.

העולם הבוקר עם אברי גלעד וטלי מץ | א-ה בשעה 06:15