הכירו את VIVO: הדמות המצוירת באינסטגרם שתעזור לילדים שלכם להתמודד עם הקורונה

מתי כוכבי, מי שעומד מאחורי "הסטורי של אווה", ובנותיו התגייסו ליצור דמות דיגיטלית שתעביר לילדים מידע חשוב על התפרצות הנגיף בדרך אינטראקטיבית: " אנחנו נמצאים באירוע טוטאלי. אף אחד מאיתנו לא חי מעולם בכזה אירוע. הילדים לא יכולים לפנות להורים ולקבל תשובה ברורה כי הם בעצמם לא יודעים. כאשר הילדים דיברו עם הדמות, גילינו עולם מלא בחרדות"

זמן צפייה: 06:57

"החלטנו ליצור את הדמות הזו, ומה שנורא מעניין זה שלפני שהעלינו אותה לאוויר שלחנו אותה למספר ילדים כדי שיסתכלו עליה. כשהם נשאלו, הילדים אמרו שאין להם שאלות. כאשר הם דיברו עם הדמות הם שאלו אותה שאלות, וגילו לנו עולם מלא בחרדות", מספר מתי כוכבי, מי שעומד מאחורי הפרויקט "הסטורי של אווה".

הכירו את vivo
הכירו את vivo- הדמות הדיגיטלית שתעזור לילדכם לעבור את תקופת הקורונה

יחד עם בנותיו, הוא החליט ליצור דמות דיגיטלית שתעביר לילדים מידע חשוב על התפרצות הנגיף בדרך אינטראקטיבית. בשלב זה, הדמות תפעל רק בעברית, אך בהמשך תפעל גם ברוסית וערבית. "עם הפרויקט של אווה התפיסה הייתה לעשות אותו כפרויקט גדול וציבורי למיליונים, פה יש תפיסה של אינטימיות", מסביר כוכבי. "אני חושב שהחוויה של האירוע הזה היא מטלטלת עבור צעירים, ואם לא נמצא את הדרך הנכונה להסביר להם את החוויה הזאת, איך להסביר להם עולם שמלא בחוסר ודאות זה יצור בעיה", הוסיף.

הדמות הדיגיטלית מחוברת למרכזי מידע מאוד חכמים בתוך האינטרנט, ולמומחים האמיתיים בנושא. VIVO מראיינת ילדים ובמהלך שאר השבוע היא מביאה אינפורמציה שימושית.

הצטרפו ל-VIVO באינסטגרם

העולם הבוקר עם אברי גלעד וטלי מץ | א-ה בשעה 06:15 בערוץ 13