בייבי בום: מה קורה בספארי כשאין מבקרים?

פילון חדש וגור בבון ג'ינג'י נולדו ומאות גוזלים מגיעים לבית החולים לטיפול - כך נראית השגרה של בעלי החיים בספארי ברמת גן בימי קורונה

זמן צפייה: 06:47

החיות בספארי ברמת גן אינן מודעות למגיפת הקורנה ומבחינתן החיים ממשיכים כרגיל, עם שינוי אחד מהותי - הספארי ריק מאנשים. אז מה קרה שם בשבועיים האחרונים? מסתבר שלא מעט.

הבוקר הסגרירי לפני שבועיים בספארי החל בהתרגשות ובשמחה גדולה כשהמטפלים גילו בבית הלילה פילון קטן ומתוק שנולד זמן קצר קודם לכן. האם המאושרת היא לה-פטיט בת ה-35 שהמליטה בשעה טובה ומוצלחת את הגור השלישי שלה בעיתוי מצוין, כיוון שבדיוק יום קודם סיימו המטפלים לנקות את החצר הגדולה של הפילים האסיאניים.

ואם ההתרגשות הזו לא מספיקה - ביום חמישי בבוקר, סהרה הבבונית האהובה והג'ינג'יתו, בת ה-9, המליטה את הגור החמישי שלה. זו הייתה ידיעה רגילה למדי אם היה מדובר בגור בעל פרווה אפורה, אבל זה לא מה שקרה הפעם.

לבית החולים לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים, מגיעים בתקופה הזו מאות גוזלים. כל אחד מקבל את הטיפול הייחודי לו. גוזלי הצופיות למשל צריכים ללמוד לשתות צוף מתוך פרחים כדי שיתרגלו לאכול כמו בטבע, המטפלים מאכילים אותם ממזרק שבו נמצא תוך פרחים שאליו מחובר פרח. כך הם חושבים שהם שותים את הצוף מהפרח עצמו וכשהם ישובו אל הטבע הם יהיו מורגלים.