קוראות בקלפים: מעין קרת מצאה דרך להעצים נשים

מעין קרת, דוגמנית לשעבר ופעילה חברתית בהווה יצרה ערכה לפעילות לחיזוק הביטחון העצמי של נערות וצעירות, כך שיוכלו בדרך חווייתית ליצור שיח על רגשות ותחושות שאינן עולות תמיד בשיחה רגילה

זמן צפייה: 07:05

"ממש לפני פרוץ הקורונה יצרתי ערכת קלפים שמהווה חלק מהשינוי החברתי בו אני לוקחת חלק כבר כמעט 20 שנים, ה-body positive והעצמת נשים", מספרת קרת. "זוהי ערכה ראשונה מסוגה, בשם 'מראות' וניתן להשיגה גם ברשת סטימצקי. בימי שגרה יש לי עסק שעוזר לאלפי נערות ונשים, אך בעקבות המשבר, לצערי, אני בין האחרונים שיחזרו לפעילות. למדתי כי אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך החיים, אלא רק לערבב אותם מחדש. לכן המצאתי את הקלפים החדשים שאותם מערבבים ומחלקים לאחרות".

ערכת "מראות" שהושקה לפני חודש, מאפשרת ליזום דיאלוגים ואינטראקציות בסדנאות לבנות 12 ומעלה, ומיועדת לחיזוק הביטחון העצמי של נערות וצעירות. "להרבה בנות יש קושי לדבר על עצמן באופן חיובי, אשר נובע מאי קבלה עצמית, אני לא חושבת שאנחנו צריכות לעוף על עצמנו כל היום, להרבה בנות יש קושי לומר על עצמן דברים חיוביים וטובים. אם לא נפרגן לעצמנו, יהיה לנו קשה לקבל פידבק חיובי מאחרים", מסכמת קרת.