הפתרון היצירתי שיאפשר לכם לפתוח את הדלת בלי לגעת בידית

בערבות הקורונה, פיתוח חשוב ויעיל: במקום ידית שפותחת דלתות ומזהמת את הידיים - רגלית שמתחברת עם כבל לידית ומאפשרת שימוש ברגל לפתיחת הדלת

זמן צפייה: 05:23

בחודשים האחרונים כולנו ניסינו לפתוח את הדלת עם הרגל, המרפק, הברך ועוד שיטות יצירתיות ובעיקר לא מוצלחות. המוצר הבא ישים סוף לנסיונות הלא מוצלחים שלנו ויעזור לנו לפתוח כל דלת בלחיצה קלה עם הרגל.

"הידית תמיד היתה מקום מזוהם - גם לפני הקורונה", אומר עידן יהודה, מנהל מוצרים חכמים ב"אסא אבלוי". "הרגלית מתלבשת על הידית הקיימת ומתאימה לכל ידית של דלת. הרעיון של מוצר פשוט שאפשר למצוא בכל טמבורייה והוא זול. בעקבות הנחיות משרד הבריאות להימנע מפתיחת דלתות בכף יד חשופה או לחטא כל הזמן את ידיות הדלתות פיתחנו מוצר חדש ומיוחד - לחצן רגל לפתיחת דלתות ללא מגע יד.

אולי יעניין אתכם עוד:

איך לבחור את האבטיח הכי טעים?

מחפשת את בעלי הטבעת המסתורית שמצאה

רבי טיקטוק: כך הפכו הילה ואליעזר לכוכבי רשת חרדים

" לחיצה ברגל על הלחצן מושך את הידית כלפי מטה ומאפשרת פתיחה של הדלת באמצעות לחיצת הרגל בלבד ללא מגע יד. ההתקנה הינה פשוטה מאוד וקלה ולא דורשת ידע מוקדם, ואין צורך בקידוח ולכן לא נגרם כל נזק לדלת. הפעלה פשוטה, והמוצר ניתן להתקנה כמעט בכל מקום ובכל דלת קיימת. המוצר קל לניקוי ומתאים לכניסות ויציאות במשרדים, מבני מסחר ומתקנים ציבוריים (חדרי שירותים) ודלתות בבית".

מחיר של אריזה הכוללת 2 מוצרים לצד החיצוני והצד הפנימי של הדלת - 499 שקלים.