אלוף: שגיא מוקי גייס רבע מיליון שקל למכונות הנשמה

אלוף העולם בג'ודו השלים בהצלחה את מבצע גיוס ההמונים לרכישת הציוד עבור בית החולים לניאדו שבנתניה

זמן צפייה: 03:06

שגיא מוקי, אלוף העולם בג'ודו השלים בהצלחה את מבצע גיוס ההמונים לרכישת הציוד עבור בית החולים לניאדו שבנתניה - לאחר שיהודי־אמריקאי שביקש להישאר אנונימי רכש ב־50 אלף דולר את החליפה שאיתה זכה באליפות העולם.

"שלושה שבועות לאחר שפתחתי בפרויקט גיוס המונים, במטרה לאסוף כסף לרכישת מכונות הנשמה עבור בית החולים לניאדו הצלחתי להשלים את היעד שלי", סיפר מוקי, "בזכות תורם יהודי אמריקאי המתגורר בפלורידה, שרכש ב־50 אלף דולר את החליפה שאיתה זכיתי באליפות העולם. זאת במסגרת גיוס של 250 אלף שקל באמצעות מכירת פריטים אישיים ממהלך הקריירה שלי".

מוקי שוחח עם התורם שסיפר לו כי הוא עוקב אחריו תקופה ארוכה וכי ההשיגים שלי ריגשו אותו מאוד וסיפקו סיבה לגאווה ליהודים בכל רחבי העולם. "זה פשוט מטורף", אמר מוקי, "הוא לא הבין איך אני נפרד מפריט כזה יקר ערך. הוא רצה שאדע שכל היהודים בעולם מעריכים אותי, ושהוא תורם רק אם החליפה תישאר אצלי. הרוכש עוקב אחריי ומכיר את ההיסטוריה שלי. חימם לי את הלב שהוא צנוע ורוצה להישאר אנונימי.

"פתחתי בפרויקט 'נותנים איפון לקורונה' בעקבות התפשטות הנגיף, במטרה לממן רכישת מכונות הנשמה עבור בית החולים לניאדו, שבו נולדתי. העמדתי למכירה חולצות, פוסטרים, גלויות חתומות ועוד, ויחד עם מכירת החליפה גייסתי 260 אלף שקל. סכום זה יממן רכישת חמש מכונות הנשמה לבית החולים".