האיש מאחורי שלט החוצות שהרגיז את יאיר נתניהו מדבר

הוא לא שמאלני, לא גר בסביון ולא הוציא שקל על פרסום המחאה שהראה את נתוני האבטלה והתחלואה - מאיר אדרי עונה לבנו של ראש הממשלה

זמן צפייה: 07:39

מאיר אדרי, מבעלי חברת מסכי הלד "אדרי 8", החליט השבוע למחות בדרכו על המצב הכלכלי, להעלות שלט ענק שבקצהו האחד תמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובקצה השני תמונה של שר הביטחון בני גנץ. בין שניהם מתנוסס הכיתוב "855,360 מובטלים". בשלט אחר קטן יותר נכתבה באדום בוהק המילה "די", ועל גבי שלט אחר מתנוססים באדום מספרי החולים והנדבקים.

אולי יעניין אתכם גם:

פיצחו את השיטה: המשפחה שחיה מ-3,000 שקלים בחודש

אחרי שחתונתם נדחתה פעמיים: החליטו להתחתן על יאכטה ולתרום את הכסף

הכנר הישראלי הבכיר שמציע לנקות בתים ולעשות שליחויות כדי להתפרנס

החוקר הישראלי שטוען: "מצאתי איך להפוך את הקורונה לצינון קל"

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, מיהר להגיב והעלה ציוץ בחשבון הטוויטר שלו ובו האשים את העומד מאחורי השלט כי הוא "בעל הון שמאלני מסביון". כך כתב יאיר נתניהו בתגובה לשילוט של אדרי:

"שלט ענק במרכז תל אביב שעולה מאות אלפי שקלים לפרסם. מי מממן את זה? למה לא תרם את הכסף לעצמאים, קשישים וכו'? יש פה קמפיין ממומן של בעלי הון שמאלנים מסביון, להפיל את נתניהו ולהעלות לשלטון שמאל קיצוני, אנטי ציוני ואנכרוניסטי, שיביא לסופה של המדינה ושואה שנייה".

מאיר אדרי, האם אתה שמאלני? "לא".

קיצוני? "לא".

אתה גר בסביון? "לא".

כמה עלה לך הקמפיין? "לא עלה".

"לא מעניין אותי ימין או שמאל, אני מרוקאי, אשתי פולנייה, הילדים שלי חצי חצי, אז מה? מה אמרתי בסכ"ה? פרסמתי את מספר המובטלים, הנדבקים, מה שמפורסם בכל כלי התקשורת. אני, לא חסר לי כלום, אבל אני חושב שצריך למנות מנכ"ל על שישתלט על המצב הזה, שיהיו לו סמכויות כמו של בית משפט עליון".