חיה הלפרין: "שמחה שהאימונים הביתיים שוב זוכים לפופולריות"

מאמנת הכושר האגדית, חיה הלפרין, מספרת על התקופה שבה צילמה את תוכנית הטלוויזיה המצליחה "שעת כושר" ומספרת מה דעתה על האימונים הביתיים בתקופת הקורונה

זמן צפייה: 02:57

קשה להאמין, אבל כבר שלושה עשורים חלפו מאז ש"שעת כושר", תוכנית הטלוויזיה המיתולוגית, ירדה מהאוויר ואיתה חיה, שזכורה בזכות החותלות והקארה.

עוד בנושא:

שומרים על כושר עם אימון ה"כושרונה"

אימון אירובי ביתי לשריפת קלוריות שמבצעים ללא ציוד

תרגילי פילאטיס לכל הרמות שאפשר לבצע בבית

אימון בטן ב-7 דקות בלבד

"תקופת הקורונה - שהביאה עמה פריחה של אימוני כושר אינטימיים מול הזום או היוטיוב - מעלה בי נשכחות. עכשיו כשאנחנו נמצאים כל כך הרבה בבית וחוזרים לעשות כושר בפנים, אני מקבלת הרבה שאלות על 'שעת כושר'. זה היה די מזמן, ב-1986, ובתקופה הזאת של שנות ה-80 הייתה פריצה אדירה לתודעה של כושר, למען בריאות הגוף והפחתה במשקל, שהגיעה מארצות הברית. אני שמחה שבימים אלה אימוני הכושר הביתיים זוכים לפופולריות מחודשת בעקבות נגיף הקורונה. באמת יש התפתחות מאוד רצינית, אנשים לא מוותרים וכל הזום והאימונים הקבוצתיים יוצאים מן הכלל".

חיה הלפרין מתוך שעת כושר, באדיבות כאן 11
חיה הלפרין מתוך שעת כושר, באדיבות כאן 11

בין שנת 1986-1981 חיה הייתה חלק מקבוצה של נשים שהנחו את שעת כושר. מאז התוכנית וגם לפניה היא לימדה במכון וינגייט, הכשירה מדריכים לכושר גופני, למחול אירובי ולמחול אומנותי, ואף הוציאה שישה ספרים בתחום הכושר, כאשר השביעי נמצא בתהליכי כתיבה בימים אלו ממש: "אני מאוד גאה בזה, כי בשבילי העניין הזה של כושר, תנועה, התעמלות והתחום כולו לרוחבו ולאורכו הוא בנפשי, ושמחתי לעשות את העבודה בצורה כל כך יסודית".