הקורבנות של "מיידוף הישראלי" נחשפים: "בגללו הפכתי להומלסית - אני נאבקת כדי לשרוד"

במהלך הפרויקט המיוחד של המקור על "מיידוף הישראלי" נביא את סיפוריהם של קורבנותיו הרבים של מייק בן ארי, אחד הנוכלים הגדולים בתולדות המדינה. אחת מהן היא אירית שמספרת על הטלטלה בחייה מאז שהכירה אותו: "החזקתי משרד לניהול פרויקטים בארה"ב - והיום אני גרה בדירת חדר ליד טבריה"

זמן צפייה: 00:48

הערב (חמישי) נשדר בתוכנית "המקור" פרויקט מיוחד על מייק בן ארי, המכונה "מיידוף הישראלי". הסיפור על בן ארי הוא הרבה יותר מהונאה ענקית, הוא סיפור על הרשות לניירות ערך, שהייתה יכולה לעצור אותו בזמן וכשלה, על הבנקים ששיתפו פעולה, על אנשים שהתאבדו בעקבות מה שקרה וגם על גרושתו של בן ארי, שיש סימן שאלה גדול על מעורבותה באירוע. וכאילו כל זה לא מספיק, זה סיפור על אדם שכבר נעצר והצליח בקלות מטורפת לעזוב את הארץ למקומות שקשה להסגיר אותו מהם, שהוא חי בהם חופשי ומאושר.

כתבות נוספות של "המקור":

מייק בן ארי
מייק בן ארי | צילום: המקור

אחת מהקורבנות הרבים של בן ארי היא אירית רחל הגיון-סער, שלקראת הפרויקט כתבה לנו טקסט קצר שממחיש ולו במעט את ההשפעה ההרסנית של אחד הנוכלים הגדולים ביותר בתולדות המדינה עליה.

פתאום, אישה בת 66, מצאתי את עצמי גרה במכונית. הייתי משקיעה מרוויחה והפכתי להומלסית. אני בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה, החזקתי משרד לניהול פרויקטים בארה"ב, וכשהגעתי לגיל 60 הכרתי את מייק בן ארי.

הוא הבטיח לי תשואה חודשית קבועה וגבוהה. העברתי מעט כסף ולאחר שראיתי כי טוב, החלטתי להגדיל את ההשקעה ולחיות מהתשואה.

היום, שנתיים אחרי התפוצצות הפרשה אני גרה בדירת חדר ליד טבריה, נאבקת לשרוד מכספי הגמלה של ביטוח לאומי, ולא יודעת אם יגיע היום שבו אקבל את כספי בחזרה.

לעולם לא אסלח למייק בן ארי על שגנב את הכסף שלי ושל עוד מאות משקיעים והשתמש בו לצרכיו האישיים ולצרכי משפחתו ודורשי טובתו. הוא הרס את החיים שלי ושל עוד קורבנות רבים. כמוני, יש עוד משקיעים שאיבדו את כל מה שהיה להם. יש כאלו שאיבדו את בתיהם, יש כאלו שנפטרו מבלי שראו ולו חלק קטן מכספם. רבים נוספים מבוגרים ויש ביניהם חולים שאין ביכולתם לרכוש תרופות.

גם אני אחת מאלף הקורבנות של נוכל הפונזי מייק בן ארי.

מיידוף הישראלי - פרויקט מיוחד | המקור, הערב (חמישי), 21:15, רשת 13