המקור, עונה 20, פרק 13: מלכודת לשופט?

האם הטייקון אמיר ברמלי ניסה לשחד את בנו של השופט ששלח אותו לעשר שנות מאסר כדי לבטל את משפטו? רביב דרוקר בתחקיר מיוחד

זמן צפייה: 57:09

תגובת חוסאם עבד אלהדאי

באמצעות עורכי דינו– אורון שוורץ, יוגב נרקיס ואופירה סמבל.

האמת היא אחת! - מר חוסאם עבד אלהדי, לא נפגש מימיו ביחידנות עם כב' הש' כבוב.

ממילא הוא לא דן עמו מימיו – לא במישרין ולא בעקיפין – במר ברמלי. הוא גם לא העביר לכב' השופט מעולם – אף לא שקל אחד או כל טובת הנאה – במישרין או בעקיפין – עבור ברמלי או כל אדם אחר! מי שטוען אחרת – משקר!

ואמנם, מי שטוען אחרת הוא הנוכל המורשע בדין אמיר ברמלי, אמן האשליות ומי שרבים נפלו קורבנות למציאות מדומה שייצר בפניהם. מצער ומוזר מאוד שתכנית המקור, נפלה בפח זה, ובוחרת לצדד בעלילת כזב של נוכל מורשע על פני האמת הצרופה של חוסאם - אדם נורמטיבי שבנה את כל חייו על אמינות ויושרה - שלא היה לו דבר להרוויח מסיוע הזוי למזימת ש י ח ו ד שופט.

את גרסתו המלאה והנתמכת בעובדות מסר חוסאם במשטרה ועובדה היא שלא נעצר מעולם! אלא שבמענה לתקשורת – ידיו כבולות מחשש לשיבוש החקירה. ובכל זאת – העברנו לתוכנית המקור הוכחות חד משמעית לכך שאין שום יסוד לפנטזיה שרקח ומכר לכם ברמלי . כך למשל סיפקנו בידיכם ראיות כי הסרטון עליו

הנכם מתבססים לצורך אותה פנטזיה, הסרטון אותו צילם חוסאם ליד ביהמ"ש - לא מאזכר כלל את כב' הש' כבוב, אלא עוסק בתיאום עמדות בין שותפים לקראת פגישה בעניין עסקה אחרת לחלוטין לפיתוח אפליקציה. הצילום נעשה לצד המשרד בו נהג ברמלי לערוך פגישות תדירות המצוי בצמידות לבית המשפט.

כך לגבי תכתובות ווטסאפ ש חלקם נוצרו על ידי ברמלי ואחרות שהוצאו לחלוטין מן ההקשר, באופן ילדותי ובלתי מתוחכם – ומתייחסות לעסקאות ואירועים במציאות המקבילה שייצר ברמ ל י ושאין להן שום קשר לכב' השופט כבוב. התאהבות בעלילה המשונה שנועדה אך ורק לחלץ את ברמלי מגזר דינו בתיק המרמה בו נדון לשנות מאסר ארוכות, הנו נאיביות, פוגע באנשים חפים מכל פשע ומוציא את דיבתם רעה.

 

תגובת הפרקליטות

"מר אמיר ברמלי הינו עבריין מירמה מתוחכם ומסוכן ביותר, שהורשע בעבירות מרמה חמורות ועבירות לפי חוק נייירות ערך בשווי של מעל 300 מליון שקלים.

לאחרונה נחשד ברמלי בעבירות נוספות שעניינן הונאות וזיופים.

מהראיות בתיקים אלה עלה כי ברמלי בעל מומחיות בזיוף מסמכים ותעודות, הקמת אתרי אינטרנט מפוברקים, זיוף של ווטסאפים, חותמות, חדירה לרשתות מחשבים, וכיוצא באלה שיטות מירמה מתוחכמות מאד.

ברמלי ניסה להביא לפסילת השופט אשר הרשיע אותו, כב' השופט כבוב, אך ניסיון זה לא עלה בידו ונדחה ע"י נשיאת ביהמ"ש העליון.

בדצמבר אשתקד התלונן עו"ד ווליד כבוב, בנו של השופט,  נגד ברמלי, על ניסיון לבצע סחיטה, והחשד היה שניסיון זה קשור למשפטו של ברמלי בפני השופט כבוב.

הדברים הועברו לחקירה במשטרת מחוז ת"א.

ברמלי וסנגוריו העלו טענות שונות  במטרה לפגוע באמינותו וטוהר מידותיו של השופט כבוב, אך סרבו במשך זמן רב  להעביר את מלוא החומר שהם טוענים שנמצא ברשותם לבדיקת המשטרה, תוך ניסיון להתנות תנאים בתמורה לכך. חומרים הועברו על ידו למשטרה רק השבוע, וזאת לאחר פניות חוזרות ונשנות. החקירה עודנה נמשכת."

 

לצפייה באולפן המקור