מאיר אדוני: "זה שאני שף ויודע לבשל, לא אומר שאני יודע לעמוד מול מצלמה"

השף ממסעדת "כתית" היוקרתית סיפר לצוות "המקור" על האודישן הטלוויזיוני שלא הרגיש לו נכון, התגאה באפליקציית הבישול המצליחה שזכתה לקידום מצד "אפל" והסביר מדוע התייצב לימינם של לקוחותיו העשירים, כשאלו עמדו בפני ביקורת ציבורית. אדוני גם טען כי היה ילד שמן, אך אמו הכחישה בתוקף וטענה שבנה "שמן בראש"

מאיר אדוני
מאיר אדוני | צילום: יח"צ

(10:53 דקות)

השף מאיר אדוני שונה מהאב-טיפוס שהתרגלנו לראות. הוא לא חלק פעיל בברנז'ה של השפים התל-אביביים ולא משתתף בתוכניות טלוויזיה. "עשיתי סוג של אודישן למאסטר שף. הרגשתי שאני עוד לא מחובר למקום הזה", סיפר לצוות "המקור" שהתלווה אליו. "זה שאני שף ויודע לבשל, לא אומר שאני יודע לעמוד מול מצלמה או להיכנס לתוך סיפור שרוצים שאכנס אליו".

 

אדוני ידוע במסירותו ללקוחותיו. תמיד יעמוד על המשמר ויזעיק לקוח כאשר הוא עומד לקבל דוח חניה, וכשהעשירים מבניהם הותקפו, הוא הזדעק. "הייתה תחושה שכל מי שיש לו כסף, עבד קשה כל החיים וקנה פנטהאוז הוא פושע", הסביר מדוע התייצב להגנתו של הטייקון, נוחי דנקנר.

 

יחד עם שותפיו, השיק אדוני אפליקציית בישול שזכתה לקידום של "אפל" בקמפיין חדש לטאבלטים. "קפצנו ב-20 אלף אחוז בהורדות באחד מהימים, 3,000 הורדות ליום", סיפר בגאווה.

 

בביקור בבית אמו סימה במודיעין, טען אדוני כי היה ילד שמן. "בגיל 10-12, יש תמונות שרואים בבירור. היו אומרים לי 'שמן בוא רגע, שמן אתה יכול להביא את הכדור'. לא היה לי שם", הודה בגילוי לב, אך אמו התעקשה: "אתה לא היית שמן כמו שכל החיים אתה מדבר על זה. שמן בראש".