אביגדור פלדמן מציג: עורך הדין שרוצה להמשיך להיות התפוח הרקוב

עורך הדין הבכיר שייצג את הנשיא קצב במשפט האונס המתוקשר הוא בסך הכל הילד ששמע מהרב שהוא התפוח הרקוב בכיתה. פלדמן מספר על רגעי המשפט: "פעם ראשונה מאז ומעולם שאנשים צעקו לי להתבייש ברחוב". מסביר איך התקבלה ההחלטה לבטל את עסקת הטיעון: "זה היה אירוע ביזארי" ומשתף בחלום: "לכתוב סדרת ספרים שמתחילים ברצח של שופט"

עו"ד אביגדור פלדמן מצוות ההגנה של הנשיא לשעבר קצב
עו"ד אביגדור פלדמן מצוות ההגנה של הנשיא לשעבר קצב | צילום: חדשות 10 צילום מסך

(15:50 דקות)

רק רוצה להיות תפוח רקוב: עורך הדין אביגדור פלדמן מספר איך הפך מהילד שהעיפו מבית ספר לאחד מעורכי הדין הבכירים בעולם המשפט ולדמות מרכזית בכמה מהמשפטים המפורסמים בתולדות המשפט של ישראל.

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

 

"כשמשפט קצב היה בכותרות אנשים היו עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי 'תתבייש לך, כמה כסף קיבלת?', זה אף פעם לא קרה לי בשום מקרה אחר", מספר פלדמן על האווירה בזמן משפט קצב. ההחלטה על ביטול עסקת הטיעון התקבלה באופן "ביזארי", לדברי פלדמן.

 

"הוא היה ברכב שלו והסתובב סביב מגרש הרוסים. הוא התקשר אליי ואמר שאם זה המצב אז שנודיע שהוא דוחה את עסקת הטיעון. אמרתי לו לחשוב על זה אבל הוא לא רצה. זה היה אירוע ביזארי, לא ככה מחליטים דברים כאלה", אומר פלדמן. לשאלה למה לא התפטר אחרי המקרה הוא עונה "אולי בגלל רברבנות".

 

פלדמן שהתפרסם כעורך דין שלא מפחד לשחות נגד הזרם מספר שכבר בבית ספר אמר לו הרב לאו שלימד אותו כי הוא התפוח הרקוב בכיתה ומאז הוא ממשיך, לדבריו להיות אותו תפוח רקוב. ולקראת סיום הוא גם משתף בחלומות: "החלום שלי זה לכתוב סדרת ספרים שכל אחד מהם נפתח ברצח של שופט. זה כנראה מבטא משהו".