בלי פילטר: כך היה נראה היום מייקל ג'קסון - ללא ניתוחים פלסטיים

8 שנים לאחר מותו, סרט תיעודי חושף: כך היה נראה מלך הפופ לולא היה עובר ניתוחים פלסטיים. צפו

זמן צפייה: 00:38

למרות שמייקל ג'קסון, מלך הפופ, הכחיש בתוקף כי עבר ניתוחים פלסטיים לאורך חייו (מלבד 2 ניתוחי אף לאחר שנשבר), זה לא היה סוד שהוא עבר המון שיפוצים שכאלו. כלומר, מספיק מבט אחד במייקל הצעיר ומבט נוסף במייקל בשנותיו האחרונות כדי להבין שהוא עבר הרבה פעמים מתחת לסכין המנתחים.

מלבד העובדה שעורו שינה את צבעו מכהה לבהיר עקב מחלת הוויטיליגו (בהרת) גם מבנה פניו השתנה לגמרי. מנתחים פלסטיים שונים ציינו לאורך הקריירה של ג'קסון כי הוא עבר כמות לא קטנה של ניתוחי אף, ניתוח במצח, בשפתיים, בעצמות הלחיים ובסנטר. כשמשווים תמונה מילדותו בלהקת הג'קסון 5 ותמונה מבגרותו, קשה להאמין שמסתכלים על אותו אדם.

בסרט הדוקומנטרי '10 הפנים של מייקל ג'קסון' מומחים נעזרו בתוכנות הדמיית פנים בכדי ליצור הדמייה של פניו של ג'קסון לולא עבר ניתוחים פלסטיים ובלי מחלת הוויטיליגו. אחותו של מייקל, לה טויה, מופיעה בסרט ובעצם מספרת על הניתוחים אותם מייקל עבר: "הוא רצה לעבור ניתוח אף וכל הזמן שאל אותי לדעתי. אמרתי לו שאם זה מה שהוא רוצה, וזה יגרום לו להרגיש טוב יותר עם עצמו, אז לדעתי הוא צריך לעשות את זה. לאחר מכן הוא ביקש ממני שאהיה שפן הנסיונות שלו, שאני אעבור קודם את הניתוח והוא יראה איך זה נראה ואם זה כואב".

מייקל ואחותו לה טויה ג'קסון

ג'קסון התפרסם בגיל צעיר מאוד (10) כאשר היה הסולן הראשי בלהקה שהורכבה מחמישה אחים למשפחת ג'קסון. לא פעם סופר על הילדות הקשה שהייתה למייקל ועל התעללויות מצד אביו, דבר שגרם לקשיים פסיכולוגיים ורגשיים לאורך חייו של מלך הפופ. לאורך הקריירה שלו ג'קסון זכה בפרסים רבים. ג'קסון הפך לאחד האמנים המעטים שנכללו בהיכל התהילה של הרוק אנד רול פעמיים (על חלקו כחבר של בלהקת חמישיית הג'קסונים ועבור הישגיו בקריירת הסולו שלו). הישגים נוספים של ג'קסון כוללים 14 שיאי גינס, 13 פרסי גראמי, 26 פרסי AMA, שנים עשר פרסי WMA, שלושה עשר סינגלים של ג'קסון הגיעו לצמרת מצעד ה-Billboard Hot 100 והוא מכר כ-750 מיליון אלבומים ברחבי העולם, מה שהופך אותו לאחד האמנים המצליחים ביותר בכל הזמנים. בשנת 1984 ג'קסון קיבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד.

חמישיית הג'קסונים (מייקל, האח הצעיר, במרכז)

מקור הידיעה

Banner_MoreVirals

זוכרים את הילדה הכי יפה בעולם? כך היא נראית היום

[brightcove_iframe video_id='ratz_bareshet_305' autoplay='1' kid='1_ebq4bx2e' duration='107']

בן שנתיים ומעשן 2 קופסאות ביום: כך הוא נראה כיום, לאחר גמילה

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1253' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_rwh3fimf' duration='148']

לאחר אשפוז ומינוס 25 ק"ג: הכלב לא זיהה את בעליו, עד שרחרח אותו

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1252' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_2tyni6ek' duration='76']