כעבור 10 שנים: כך נראה האיש שרק רצה שתעזבו את בריטני לנפשה

אולי קשה להאמין, אבל עברו כבר 10 שנים מאז שאחד הסרטונים הכי ויראלים שהיו ברשת צולמו, כך כוכב הסרטון נראה כעת

זמן צפייה: 00:54

אם אתם לא זוכרים את אחד הסרטונים הויראלים ביותר שיצאו לאויר העולם, כנראה שאתם חיים בעולם אחר, או שאתם עדיין לא בני 10. בסרטון נראה בחור בן 19 בשם כריס שרק רוצה דבר אחד מכל "השונאים" - שיעזבו את בריטני לנפשה. הסרטון צולם לאחר הופעה של בריטני ספירס בטקס ה-V.M.A בשנת 2007, שם היא הופיעה עם שירה 'Gimme More', הופעה שזכורה לבריטני כאחת ההופעות הפחות טובות (בלשון המעטה) בהן נראתה על הבמה.

הנה תזכורת למי ששכח:

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1922' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_31soucg7' duration='72'']

כעת, 10 שנים לאחר הסרטון הויראלי, כריס רוצה לשתף עם העולם את מה שהוא למד מאז התפרסם, כאשר אצל רוב הציבור שצפה בו הוא נתפס כמושא ללעג. לאחר שפרסם שוב את הסרטון המקורי , הוא הסביר את מעשיו אז: "לפני בדיוק 10 שנים, הגנתי על כוכבת הפופ האהובה עליי כנגד התקשורת. כמי שידוע שעושה קומדיות, זה היה הסרטון היחיד בו הייתי רציני.

באותה השנה אמא שלי התמודדה עם התמכרות והפכה לחסרת בית לאחר שחזרה משירות צבאי בעיראק. המאבקים בחיי המשפחה שלי הפכו אותי למגונן על כל אישה שעוברת תקופה לא פשוטה. האינטרנט ויוטיוב היו מאוד שונים, פחות ידידותיים לקהילת הלהט"ב. אף אחד לא הקשיב לשום דבר ממה שאמרתי באותו סרטון, צחקו עליי בגלל הנשיות שלי, כינו אותי בכל שם מעליב להומוסקסואלים שקיים.

מנחי תכניות בידור העלו את השאלה האם אני בכלל גבר או אישה, לאחר שניגנו את הסרטון. ידעתי שאין סיכוי שמישהו ייקח אותי ברצינות מעכשיו, אז החלטתי להמשיך עם הבדיחה שכולם חשבו שאני. ידעתי שאם אספר להם את מה שעבר על אמי ועליי, ואיך הדבר הפעיל את התגובה הרגשנית שהייתה לי, כבר לא אעניין אף אחד. אז הפכתי לסוג האדם שכולם חשבו שאני, מבחינה חיצונית כמובן.

אבל האמת היא ותמיד הייתה שצריך לעמוד ולעזור למישהו שנמצא במשבר כשאתה רואה שאחרים פוגעים בו. ב-10 השנים שעברו מאז, הרבה יוטיוברים להט"בים מרגישים הרבה יותר בנוח להיות מי שהם, הרבה פעמים אני תוהה לעצמי שאם הייתי מצלם את הסרטון כמה שנים יותר מאוחר, האם עדיין הייתי נתפס כמושא ללעג? אבל יש לי רק דבר אחד לומר לכולם: אפילו אם כולם לעגו לי על כך שהגנתי על מה שנכון לפי דעתי, אני שמח שעשיתי זאת. ואני תמיד יאהב את בריטני ספירס".

''תעזבו את בריטני לבדה'', כריס בן ה-19, בדיוק לפני עשור

כך כריס נראה היום, בסרטון שפירסם בנושא:

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1924' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_hyqur4kb' duration='60'']

מקור הידיעה

כמו בסרט: הוריקן "אירמה" הפך את הים למדבר צחיח

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1916' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_9xoo37p1' duration='61'']

"אחת למיליון" - הילדה שהרופאים לא מצליחים לאבחן

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1902' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_q4b7oi3f' duration='304'']

הילדה שלא נותנת לניוון השרירים לדכא אותה

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1886' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_u77lbq0g' duration='60'']