קרחת במקום צבע: למה לא מומלץ לצבוע שיער לבד

"הכאב היה כל כך חזק שהרגשתי מסוחררת, כאילו אני עומדת להתעלף"

זמן צפייה: 00:45

קריסטי ווסטון, בת 29 מאנגליה, נסחפה יחד עם הטרנד העולמי של צבעי "חד קרן" - צביעת השיער בגווני פסטל רכים, המזכירים זנב צבעוני של חד קרן קסום. כדי לבצע את התהליך יש לחמצן את השיער ואחר כך לצבוע אותו בצבעים הרצויים. תהליך פשוט יחסית, אלא שבדיקה קצרה הייתה חוסכת מקריסטי סיוט שלא נגמר.

קריסטי במהלך אחד הטיפולים

קריסטי רכשה אבקת חמצון שיער והחלה בתהליך בעצמה, למרות שאימה ספרית, כי חשבה שכך תוכל לשלוט יותר במראה הסופי ותחסוך מעט כסף. הבעיה התחילה בכך שקריסטי לא ביצעה את בדיקת האלרגיה הנדרשת לפני השימוש בחומר החימצון. רגע לפני שעמדה לשטוף את החומר מהשיער אחרי 15 דקות המתנה היא החלה לחוש תחושת צריבה עזה: "תוך 15 דקות השיער שלי פשוט התחיל להעלות עשן. הכאב היה כל כך חזק שהרגשתי מסוחררת, כאילו אני עומדת להתעלף".

קריסטי ובתה לקסי, בימים יפים יותר

למרות שרצה לשטוף את החומר מהר ככל האפשר, הראש המשיך לכאוב ובבוקר למחרת פניה התנפחו. "חשבתי שזו תגובה אלרגית ורצתי למיון... בשלב הזה כלל לא יכולתי לפתוח את עין שמאל". במיון קיבלה קריסטי טיפול לתגובה האלרגית ואנטיביוטיקה, אבל בשבועות הבאים היא המשיכה לחוש כאבים ואי נוחות. קריסטי חזרה למיון, שם אבחנו הרופאים שהיא סובלת מכוויות קשות בראשה. "מנתח פלסטי הגיע לראות אותי וכאשר הוא הרים את השיער רוב הקרקפת שלי נתלשה יחד איתו. הייתי שבר-כלי, אמרו לי שאני צריכה להיכנס לניתוח למחרת".

קריסטי במיון. ''לא הצלחתי לפתוח את עין שמאל''

קריסטי הועברה לבית חולים בלונדון בו עברה ניתוח לטיפול בכוויות הכימיות הקשות בראשה. במשך שלושה שבועות עברה 5 ניתוחים נוספים, בניהם השתלות עור, ולפניה עדיין מספר טיפולים נוספים.

''לא יכולה לשים פיאה רגילה''- קריסטי כיום

"במקומות שעדיין יש לי שיער הוא עבה וגדל מהר, כך שאני לא יכולה לשים פיאה רגילה. כרגע מרכיבים בשבילי פאה מיוחדת שתתלבש על האיזורים הקירחים סביב השיער הקיים. היא אמורה להיות מוכנה בספטמבר ואני בטוחה שהיא תשנה לגמרי את חיי. יהיה לי את הביטחון לצאת שוב החוצה".

מקור הידיעה

Banner_MoreVirals

תיעוד מטריד: השאירו את בנם הבוכה בארון במלתחות - והלכו לבריכה

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1756' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7b38buxh' duration='9']

טורפדו אנושי: נתקעו באמצע המגלשה - והסכנה לא איחרה לבוא

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1745' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_92xjtz1n' duration='17']

מלתעות על הסיפון: מה עושים כשכריש ענק נתקע על הספינה שלך?

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1742' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_1snodizn' duration='210']

מלחיץ: בן 5 טבע בבריכה ואף אחד לא שם לב

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1486' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_18cfn8pf' duration='174']