החטא ועונשו: כך העניש אב בייביסיטר רשלנית

כמה אתם סומכים על הבייביסיטר שלכם? הפעמים הראשונות בהחלט מלחיצות, ובמיוחד כשהבייביסיטר הוא אדם זר לגמרי

אב אחד, שכל מה שידוע עליו הוא ששמו כריסטופר והוא כנראה מארה"ב, חזר הביתה ומצא את הבייביסיטר ישנה על הספה. כריסטופר רק קפץ לקחת כמה מסמכים ששכח בבית, אבל ברגע שנכנס הביתה מצא את הבייביסיטר, שרה, ישנה על הספה בלי שאיש משגיח על הילדים שלו.

כריסטופר צילם כמה תמונות של המחזה המרגיז, לקח בשקט את הילדים והשאיר את הבית ריק לגמרי – כאילו הילדים נחטפו. אחרי ששרה התעוררה וגילתה שהילדים נעלמו היא התחילה לסמס בטירוף לכריסטופר, שהתעלם מההודעות הראשונות שלה (כנראה בכוונה). רק אחר כך השיב לה ושאל "למה את מציקה לי?" שרה ביקשה מכריסטופר להתקשר אליה אבל הוא ענה לה שאין לו קליטה ושוב שאל "מה קרה?" בשלב הזה שרה הודתה שהיא התקשרה לאשתו ושאחד מחבריה לעבודה אמר לה ש"הבנים בסדר". כריסטופר שיחק את המשחק עד הסוף וכאילו כעס מאוד: "איפה לעזאזל הילדים שלי שרה?!" והיא ענתה בפשטות: "אם ידעתי לא הייתי מציקה כל כך!" - כך זה נראה (השיחה המתורגמת, להמחשה בלבד):

לבסוף כריס התוודה, אבל לא לפני שהפחיד את שרה עד מוות וכמובן, פיטר אותה. צילומי השיחה עוררו תגובות רבות ברשתות החברתיות, חלקן טוענות שכריס צדק וחלקן טוענות שנהג ביד קשה מדי עם שרה.

מגיבה אחת כתבה: "אומייגאד, אם כבר מדברים על תגובה מוגזמת. אני הייתי ילדה בת 16 כשעשיתי בייביסיטינג ולרוב נרדמתי על הספה כשההורים לא חזרו הביתה עד 2 או 3 לפנות בוקר. לשים את הראש קצת זה ממש לא פשע! במיוחד אם הילדים ישנים במיטות".

מגיב אחר כתב: "טיפשי. הוא היה צריך לפטר אותה ברגע שראה אותה ישנה ולהמשיך הלאה".

מגיב שלישי כתב: "זה נקרא 'סיכון והזנחת ילדים'. היא לא השגיחה על ילדים שכבר היו במיטות בלילה, היא כבר הייתה רדומה לגמרי ב-10 בבוקר והייתה צריכה לחפש בכל הבית כדי לקלוט שהילדים אינם".

מקור הידיעה

מיה ח'ליפה חושפת: "דאע"ש מאיימים לכרות את ראשי"

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1130' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_i9a8vp1z' duration='111'']

הראיון שהסגיר את ההורים הרוצחים

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1872' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sziqdn3f' duration='95'']

זוכרים את הילדה הכי יפה בעולם? כך היא נראית היום

[brightcove_iframe video_id='ratz_bareshet_305' autoplay='1' kid='1_ebq4bx2e' duration='107'']